Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zakaz podnoszenia,zmieniania,kupowania broni
#1
Napisano 21.11.2010 11:29
I jeszcze jedno:
Jak zrobić gdy np. na ninjy pomimo tego że ma ustawiony nóż,to żeby nie mógł zmieniać na bron pierwszorzędną,bądź drugorzędną? przykład: chcesz zmienić nóż na glocka albo na scouta,a jest to niemożliwe
Dodano 21 listopad 2010 - 13:36:
odświeżam:)
#2
Napisano 21.11.2010 13:45
if ((weapon != CSW_C4 ) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") }
co do broni traconych przy respawnie to da się zrobić ale jeżeli ktoś dostanie c4 to mu je zabierze
Użytkownik Niscree edytował ten post 21.11.2010 13:45
#3
Napisano 21.11.2010 13:48
#4
Napisano 21.11.2010 13:48
if(weapon != CSW_C4 && !on_knife[id] && player_class[id] == Twoja_Klasa) {
client_cmd(id, "weapon_knife");
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
on_knife[id] = 1;
}
Ale to też nie o to chodzi, bo z tego co wyczytałem to autor tematu chce, aby dana klasa nie mogło podnosić broni, a przy tym kodzie normalnie da się ją podnieść, tylko już nie da się z niej strzelać.
Dodano 21 listopad 2010 - 13:54:
Nie rozumiem... chcesz żeby dało się mieć pistolety? Czy te "długie" bronie?A da się jakoś żeby mógł to wszystko tylko jeszcze pistolety , jakaś jedna komenda ? Bo tak to chyba wszystkie pistolsy było by trzeba wpisywać ;/
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 21.11.2010 14:20
#6
Napisano 21.11.2010 16:14
if ((weapon != CSW_C4 || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") }
Użytkownik Niscree edytował ten post 21.11.2010 16:15
#7
Napisano 21.11.2010 16:49
To raczej nie zadziała, bo wykona wyciągnięcie kosy, gdy gracz ma jakiś pistolet.trzeba wszystkie wypisać przecież nie ma ich dużo
if ((weapon != CSW_C4 || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") }
Można by dodawać do tej jednej zmiennej (czy jak to się zwie) wszystkie po kolei bronie, ale chyba lepiej będzie już nie mieszanie tego tutaj, najlepiej dodać pod spodem, np.
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) { // tutaj można też dodać jakiś item
switch(weapon) {
case CSW_SCOUT, CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_UMP45, CSW_SG550, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_AWP, CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_G3SG1, CSW_SG552, CSW_AK47, CSW_P90: {
client_cmd(id, "weapon_knife");
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
on_knife[id] = 1;
}
}
}
Użytkownik sebul edytował ten post 21.11.2010 16:51
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 21.11.2010 23:14
if ((weapon != CSW_C4 || weapon != CSW_GLOCK18 || weapon != CSW_USP || weapon != CSW_P228 || weapon != CSW_DEAGLE || weapon != CSW_ELITE || weapon != CSW_FIVESEVEN) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") }
Dodano 21 listopad 2010 - 23:18:
no i jeśli dajesz weapon_knife to by się przydało dopisać
on_knife[id] = 1tak jak to dał sebul
#9
Napisano 29.11.2010 14:50
if(weapon != CSW_C4 || weapon!= CSW_KNIFE && (player_class[id] == Twoja_Klasa)) {
client_cmd(id, "slot2");
engclient_cmd(id,"slot2")
}
?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 29.11.2010 14:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych