Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobić prostą klasę

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#21 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 20.04.2011 09:11

Szukajka nie boli.
[CoD Nowy] [Tutorial]Bronie 1/x dla klas. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#22 CroX

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 07.05.2011 16:01

Mam prośbę wytłumaczył by ktoś jak na tym nowym cod modzie dodawać klasy premium ??
  • +
  • -
  • 0

#23 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 11.06.2011 19:32

Sory że odkopie ale może ktoś napsiac dokładnie na podstawie Adminrała jak mamy zrobić klase premium szukam w necie i nic a na plugach się nieznam i chce ogarnąć
  • +
  • -
  • 0

#24 Alcatraz .

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 12.06.2011 13:04

Pod tym
public cod_class_enabled(id)


Dodajesz

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Klasa stworzona przez Alcatraz .")
return COD_STOP;


Admin lvl wybierasz sobie jaki chcesz sam.

Ja tak robię i jest ok xD

Użytkownik Alcatraz . edytował ten post 12.06.2011 13:32


#25 PackI

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:tomek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.07.2011 20:53

Mam pytanie jak dodać do klasy niewidzialność np. z nozem, jak dodac rakiety, miny, dynamit itp.
  • +
  • -
  • 0
Polskie Forum-GSM e-ForumGSM.pl

#26 GSTWojownik

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Ariel
  • Lokalizacja:Ostrowiec Świętokrzyski
Offline

Napisano 30.07.2011 22:03

siemka jestem całkiem zielony w tych sprawach nigdy tego nie robiłem bo mi nie było potrzebne jednak teraz by mi się przydała mała pomoc, potrzebował bym aby ktoś mi napisał plugin ja napiszę jak by miała wyglądać postać, i po prostu na niej bym wzorował swoje prace nad postacią tak więc:

Nazwa :wsparcie ogniowe
Bron : Mp5, deagl, knife
Opis : + 50obr. z MP5, ma 5 rakiet, nie widzialny kiedy używa noża
Kondycja: 20
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 50
HP : 120
Premium : nie

prosił bym o wstawienie pluginu na jakiś up i ja sobie go pobiore
  • +
  • -
  • 0

#27 K@mil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:hmm
Offline

Napisano 09.08.2011 17:29

Witam mam tu lepsza stronkę nisz pisać samemu Generator
Ale niech mi ktoś wytłumaczy dokładnie jak to się robi bo nie rozumie jestem ciemny w tym ale potrzebuje to zrobić bo mam swój serwer

Użytkownik K@mil edytował ten post 09.08.2011 17:31

  • +
  • -
  • 0

#28 sobota`

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:sTw
Offline

Napisano 03.09.2011 19:52

Sory że odświeżam ale jednego nie rozumiem..
Peyote napisał:
"W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:"
plugin_init ? Gdzie to się znajduję ?
  • +
  • -
  • 0

#29 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 03.09.2011 19:55

Właśnie w .sma tej klasy. Pod:
new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];


I pod tym co napisałem wyżej masz plugin_init
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Użytkownik kolar edytował ten post 03.09.2011 19:56


#30 sobota`

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:sTw
Offline

Napisano 03.09.2011 20:04

A plik .amxx ? Jak go zrobić ? I czy dopisać "codclass_nazwaklasy" do QTM_CodMod.sma ?
  • +
  • -
  • 0

#31 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 03.09.2011 20:17

http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
  • +
  • -
  • 0

#32 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 03.09.2011 20:51

amxx.pl też posiada kompilator, większość na to idzie
http://amxx.pl/kompilator/
lecz niektóre pluginy musisz skompilować lokalnie, jak już kolega wyżej podał link
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#33 OneX

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.09.2011 17:25

Gdzie jest te plugin.init?
  • +
  • -
  • 0

#34 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.09.2011 17:29

W .sma pluginu.. Załóż temat z prośbą o klasę to Ci zrobię ;P
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#35 OneX

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.09.2011 15:46

aa doczytalem sie sorka... :P

Mam wersje cod moda qtm_codmod taka>> 0.7.9 Beta i co wpisac tam pod plugin init?
  • +
  • -
  • 0

#36 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.09.2011 15:52

Nic, bo to nie zadziała na wersji
  • +
  • -
  • 0

#37 OneX

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.09.2011 18:50

Ale jak to wpisze te 1.0 qtm peyote to i tak tego na /klasa w cod modzie niemam...

a i mowie od razu skompilowalem dodalem do plugins.ini nazwe mojej klasy z dopiskiem.amxx
  • +
  • -
  • 0

#38 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.09.2011 18:51

Bo to jest do nowego CoD'a, a nie do starego -,-.
  • +
  • -
  • 0

#39 OneX

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.09.2011 18:58

:/ ok thx nowego pobiore :P
  • +
  • -
  • 0

#40 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 05.02.2012 23:09

Dobry poradnik , krótki a zrozumiały ;P
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych