Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zasięg wybuchu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 10.11.2010 23:08

Elo dodałem klasie wybuch po śmierci i all by było ok gdy by nie to że jak wybucha to z na 2 respie nawet zabiera hp zrobiłem
			if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] || c_explode[id] + player_intelligence[id]*1)
{
new dam = 25-(player_dextery[a]*1)
if(dam<1) dam=1
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)
}

coś takiego ale i tak wybuch miał taki sam daleki zasięg help ;>

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.11.2010 23:18

if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] || c_explode[id] + player_intelligence[id]*1)
drugi warunek jest zawsze poprawny więc daj
if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id])
  • +
  • -
  • 0

#3 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 10.11.2010 23:33

to samo dalej ma zasięg gigantyczny
			if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] || c_explode[id])  			{ 				new dam = 25-(player_dextery[a]*1) 				if(dam<1) dam=1 				change_health(a,-dam,id,"grenade") 				Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)				 			}


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.11.2010 00:10

nie
if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] || c_explode[id])
tylko
if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id])
chyba że c_explode oznacza że może lub nie eksplodować wtedy robisz
if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] && c_explode[id])
  • +
  • -
  • 0

#5 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 11.11.2010 00:33

kurcze już się serio pogubiłem dałem tak jak Ty napisałeś i teraz wogóle dmga nie zadaje nawet jak stoję koło gostka

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2010 23:16

bo dziwnie to napisałes :)
zrób tak
if(get_distance(origin,origin1) < 500 && c_explode[id])
ustaw c_explode[id] na true/false , 1/0 dla 1 będzie zadawał dmg dla 0 nie
  • +
  • -
  • 1

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 23:49

kurcze już się serio pogubiłem dałem tak jak Ty napisałeś i teraz wogóle dmga nie zadaje nawet jak stoję koło gostka


bo player_b_explode ma pewnie male wartosci ktore sa nie zauwazalne praktycznie dlatego
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 16.11.2010 16:46

a więc tak zrobiłem coś takiego
new c_explode[33]
zmienna
nastepnie do
public add_bonus_explode(id) zmieniłem if (player_b_explode[id] > 0)
na
if (player_b_explode[id] > 0 || c_explode[id] > 0)

if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id]+ player_intelligence[id]*2)
na
if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] || c_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
i doczepiłem do klasy
c_explode[id] = 200

próbowałem też z c_explode[id] = 1 ale mimo to zasięg wybuchu sięga z respa na respa a co do if(get_distance(origin,origin1) < 500 && c_explode[id])
ustaw c_explode[id] na true/false , 1/0 dla 1 będzie zadawał dmg dla 0 nie można jaśniej :) z góry dziękuje a + lecą i tak za chęci ;)

Dodano 17 listopad 2010 - 20:06:
to jak pomoże ktoś :>?

Dodano 19 listopad 2010 - 18:25:
help :D

Użytkownik szczepaneto edytował ten post 16.11.2010 16:49


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2010 23:08

if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] || get_distance(origin,origin1) < c_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
  • +
  • -
  • 1

#10 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 20.11.2010 19:35

dziękuje bardzo oczywiście repucik :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych