Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z grawitacją.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Batonik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 10.11.2010 11:19

Witam, mam problem z grawitacją danej klasy otóż w:

public CurWeapon(id) mam:

{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = read_data(2);
	
	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	
	if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_KNIFE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 0.9));

	if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));
	
	if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_USP) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));

	if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_HEGRENADE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i jest problem, ponieważ gdy dana klasa wybierze nóż to zamiast grawitacji, po prostu jest na danym poziomie ( lata ), zmieniając broń nie spadamy oraz nic się nie dzieje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 10.11.2010 13:20

if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_KNIFE) {
set_user_gravity(id, Float:gravity = 0.9);
}
else
{
set_user_gravity(id, Float:gravity = 1.0)
}
  • +
  • -
  • 1

#3 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 10.11.2010 18:42

Undefined symbol "gravity" on line 1568

set_user_gravity(id, Float:gravity = 0.9);

  • +
  • -
  • 0

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2010 19:55

set_user_gravity(id, 0.9);

  • +
  • -
  • 1

#5 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 10.11.2010 20:35

Dzięki działa, można zamknąć. + leci.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych