#define MAX_OBJECTIVES 10 #define MAX_OBJ_TYPES 9
new map_objectives[MAX_OBJ_TYPES][26] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "hostage_entity", "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone" }
w Plugin_INIT
if(get_cvar_num("dm_enabled")) { remove_objectives() }
public remove_objectives() { new ent for(new i=0;i<MAX_OBJ_TYPES;i++) { ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,maxplayers,"classname",map_objectives[i]) while(ent) { objective_type[num]=i pev(ent,pev_origin,objective[num]) pev(ent,pev_size,objectiveminsize[num],objectivemaxsize[num]) pev(ent,pev_solid,objective_solidity[num]) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent) num++ ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname",map_objectives[i]) } } }
I jeżeli tak dodałem wszystko kwestia jest tego typu iż, pierwsza runda zawsze trwa, i się kończy po upływie czasu który jest ustawiony na serwerze za pomocą
mp_roundtimejest skończona gdy jestem w TERRO i mam pake, komunikat jest taki ,że Target Has Been Saved czy coś w ten deseń.
Natomiast jak jestem w CT to ta runda trwa nieskończoność, bsy się usunęły. ITD.
To jak to poprawić aby runda była NIE SKOŃCZONA?
Pozdrawiam, dram.