new Float:punchangle[3];
punchangle = {0.0, 0.0, 0.0} //TUTAJ Tag Mismatch
if(brak_recoilu[id] == 1)
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
Dziekuje z góry.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.11.2010 20:21
new Float:punchangle[3];
punchangle = {0.0, 0.0, 0.0} //TUTAJ Tag Mismatch
if(brak_recoilu[id] == 1)
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
Napisano 02.11.2010 21:11
new Float:punchangle[3] = {0.0, 0.0, 0.0}
Użytkownik Aik edytował ten post 02.11.2010 21:11
Napisano 03.11.2010 00:36
Napisano 03.11.2010 08:09
Użytkownik sebul edytował ten post 03.11.2010 08:10
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 03.11.2010 08:35
Napisano 03.11.2010 09:16
punchangle[ 0 ] = 0.0;
punchangle[ 1 ] = 0.0;
punchangle[ 2 ] = 0.0;
Napisano 03.11.2010 10:45
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0,0.0,0.0});
Napisano 03.11.2010 11:43
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych