Siema
Mam pytanie jak zrobić // na pewno da rade, widziałem na jednym serwerze coś takiego .
że X klasa dostaje losową broń ?
proszę o pomoc
Z góry dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CodMod] Losowa broń
Temat rozp.
Nico694
, 31.10.2010 17:20
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.10.2010 17:20
#2
Napisano 31.10.2010 17:56
strip_user_weapons(id);
new randomweapon = random_num(0,12);
switch(randomweapon)
{
case 0: give_item(id, "weapon_awp");
case 1: give_item(id, "weapon_m4a1");
case 2: give_item(id, "weapon_galil");
case 3: give_item(id, "weapon_m3");
case 4: give_item(id, "weapon_p90");
case 5: give_item(id, "weapon_famas");
case 6: give_item(id, "weapon_ak47");
case 7: give_item(id, "weapon_aug");
case 8: give_item(id, "weapon_mp5navy");
case 9: give_item(id, "weapon_m249");
case 10: give_item(id, "weapon_ump45");
case 11: give_item(id, "weapon_tmp");
case 12: give_item(id, "weapon_sg552");
}
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
Ilość i rodzaj broni możesz dowolnie zmieniać. Dopisujesz to w case Twojej klasy w public Odrodzenie.
#3
Napisano 31.10.2010 18:00
Chyba wiem na jakim to serwie widziałeś
w case klasy wpisujesz
@UP
Nie widziałem posta Twojego
w case klasy wpisujesz
new weaponname[33];
get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32);
give_item(id, weaponname);
@UP
Nie widziałem posta Twojego
Użytkownik Mietq edytował ten post 31.10.2010 18:02
#4
Napisano 31.10.2010 19:36
Dzięki
A jeszcze jak się kucnie to jest sie niewidzialnym ?
A jeszcze jak się kucnie to jest sie niewidzialnym ?
#5
Napisano 01.11.2010 08:46
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych