Szukam pluginu dzięki któremu podczas gry na serwerze, po wpisaniu, np.: /server będzie można się połączyć z innymi serwerami.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zmiana serwera przez say
Temat rozp.
Sevcio
, 31.10.2010 12:24
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.10.2010 12:24
#2
Napisano 31.10.2010 12:37
xREDIRECT - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
lub
lub
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ /* Skrypt pobrano z http://c*******.** - Odwiedź nas! */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu serwerow" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mlody" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu") register_clcmd("say /serwery","AwesomeMenu") register_clcmd("say /server","AwesomeMenu") register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu") // Add your code here... } public AwesomeMenu(id) { new menu = menu_create("Menu serwerow Twoja siec:", "menu_handler") menu_additem(menu, "1 serw", "1", 0) menu_additem(menu, "2 serw", "2", 0) menu_additem(menu, "3 serw", "3", 0) menu_additem(menu, "4 serw", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ client_cmd(id,"password ;Connect 1 IP") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ client_cmd(id,"password ;Connect 2 IP") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ client_cmd(id,"password ;Connect 3 IP") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ client_cmd(id,"password ;Connect 4 IP") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
#3
Napisano 31.10.2010 13:06
Dzięki, ale mam problem z tym co podałeś. Jak ma to wyglądać, bo jak chcę skompilować to mam błędy?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
/* Skrypt pobrano z [url=http://CSCenter.PL]Forum Counter-Strike[/url] - Odwiedź nas! */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu serwerow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mlody"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /serwery","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /server","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu")
// Add your code here...
}
public AwesomeMenu(id)
{
new menu = menu_create("Serwery www.CS-Pacman.pl:", "menu_handler")
menu_additem(menu, "1 serw", "1", 0)
menu_additem(menu, "2 serw", "2", 0)
menu_additem(menu, "3 serw", "3", 0)
menu_additem(menu, "4 serw", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(Team Play ;Connect xxxxxxxxx)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_cmd(Call Of Duty ;Connect xxxxxxxxx)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_cmd(id,"password ;Connect 3 IP")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
client_cmd(id,"password ;Connect 4 IP")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych