Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
pomózcie, return, zmienne
#1
Napisano 25.10.2010 14:23
#2
Napisano 25.10.2010 14:49
#3
Napisano 25.10.2010 14:54
plugin który daje mi bronie w sayu...
czyli że ma Ci pokazać tą broń w say tak??
#4
Napisano 25.10.2010 15:00
#5
Napisano 25.10.2010 15:30
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i to
Gotowe funkcje - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i to
Tutoriale - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
a tu masz funkcje zmiennych:
Funkcja zmiennej liczby parametrów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i jeszcze to
Zmienne - co i jak? - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
a najbardziej potrzebne to o co ci chodzi to jest to:
Zmienna globalna a zmienna statyczna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#6
Napisano 25.10.2010 16:00
#7
Napisano 25.10.2010 16:02
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#8
Napisano 25.10.2010 16:33
To jest ten plugin na broń, raczej źle napisany.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "bind broni" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "sanq" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /m4", 'm4") } public m4(id){ //zakazany kod Edited By Knopers client_print(id, print_chat, "%s Wlasnie kupiles m4") } if(!is_user_alive(id)){ client_print(id, print_chat, "%s Nie mozesz tego kupic gdyz jestes nie zywy") return PLUGIN_HANDLED) }
#9
Napisano 25.10.2010 16:52
Ten plugin jest latwo napisac
#10
Napisano 25.10.2010 17:01
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "bind broni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sanq"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /m4", "m4")
}
public m4(id){
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz uzyc tej komendy")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id, "nazwa_broni")
client_print(id, print_chat, "Dostales M4!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
to co ty zrobiłeś to jakiś cud
zakończyłeś public m4, lecz dalej dodałeś user_alive
teraz zrób aby losowało broń
Użytkownik Frajer edytował ten post 25.10.2010 17:08
#11
Napisano 25.10.2010 17:07
#12
Napisano 25.10.2010 17:21
Jesli chcesz dawac cos zywemu graczowi, to najpierw musisz sprawdzic czy jest on zywy a dopiero pozniej mu dawac.
W twoim przypadku, kazdy kto wpisze /m4 ma bindowany klawisz, to nie ma nic wpolnego z dawaniem broni.
Nastepnie sprawdzasz czy gracz jest niezywy i jesli jest niezywy to wyswietla mu sie komunikat, ze nie moze kupic broni.
Taki komunikat jest zbedny z tego wzgledu, ze sam CS nie pozwoli komus kto niezyje kupic broni.
W przypadku drugiego pluginu napisanego przez Frajera, najpierw jest sprawdzane czy gracz jest zywy, gdy jest niezywy, wyswietla mu sie komunikat. Gdyby nie uzyl w swoim warunku funkcji Plugin_HANDLED - amxx wykonywalby kolejne linijki kodu i probowal niezywemu graczowi dac m4. Na tym wlasnie polega komenda PLUGIN_HANDLED - nie wykonuje reszty kodu.
Cale wyrazenie
if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie mozesz uzyc tej komendy") return PLUGIN_HANDLED } give_item(id, "nazwa_broni") client_print(id, print_chat, "Dostales M4!") return PLUGIN_CONTINUE
Mozna zastapic innym
if(!is_user_alive(id)) // tutaj sprawdzamy czy jest niezywy, a gdy jest wypisujemy mu komende { client_print(id, print_chat, "Nie mozesz uzyc tej komendy") } else /// w przeciwnym przypadku, czyli wtedy gdy jest zywy { give_item(id, "nazwa_broni") client_print(id, print_chat, "Dostales M4!") }
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 25.10.2010 17:24
#13
Napisano 25.10.2010 18:56
A słuchaj możesz jeszcze powiedzieć o co kaman z np. new_name [32] Niewiem co to 32
#14
Napisano 25.10.2010 19:29
W tym przypadku, poniewaz dotyczy ona nickow graczy, jej wartosc to 32 z tego wzledu, ze tyle maksymalnie graczy moze grac na serwerze.
Nie ma sensu przypisywac dla niej wiekszej wartosci, poniewaz nigdy nie bedzie wiecej graczy. Gdybys natomiast dal mniejsza wartosc ... to pewnie wyszlyby cuda ;D
#15
Napisano 25.10.2010 20:00
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sanq"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /spawn", "spawn")
register_event(odrodzenie,spawn,d, 1=2)
}
public spawn(id){
if(!is_user_alive(id))
}
@edit
W eventach nie rozumiem tych parametrów na samym końcu, dałem tam byle co. Jeśli możecie to wyjaśnijcie.
A tak pzt. Jak wy robicie to że te teksty są kolorowe ?
Dodano 27 październik 2010 - 18:25:
Odświeżam
Użytkownik espo edytował ten post 27.10.2010 20:27
#16
Napisano 27.10.2010 18:33
Ja się prawię nic nie znam tym PAWNie i pisaniu, może chcę mi ktoś coś wytłumaczyć jak zacząć?
Co do respawna.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "Respawn Player" #define VERSION "1.01" #define AUTHOR "Nad3jf" new spawn_price new money public plugin_init() { register_clcmd("say /respawn","ozyj") register_cvar("dr_spawn_price","5000") set_task(40.0,"info",_,_,0,"b") } public ozyj(a) { money = cs_get_user_money(a) spawn_price = get_cvar_num("dr_spawn_price") if(!is_user_alive(a) && get_user_team(a) == 2 && money > spawn_price) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, a) cs_set_user_money(a,money - spawn_price) } else if(is_user_alive(a)) { client_print(a,print_chat,"[DR] Tylko nie zywi moga sie odradzac!") } else if(money < spawn_price) { client_print(a,print_chat,"[DR] Nie stac cie aby sie odrodzic!") } } public info(b) { client_print(b,print_center,"[DR] Jezeli nie zyjesz wpisz /respawn aby ozywic sie za %d $!",spawn_price) }
Użytkownik dMNq. edytował ten post 27.10.2010 18:34
#17
Napisano 27.10.2010 19:24
Tak pzt. Jak wy robicie że te pluginy są kolorowe, jak ja wrzucam jakiś na forum to jest czarny, a wy macie kolorowe, jak byście pisali w amxstudio.
#18
Napisano 27.10.2010 19:42
Tak pzt. Jak wy robicie że te pluginy są kolorowe, jak ja wrzucam jakiś na forum to jest czarny, a wy macie kolorowe, jak byście pisali w amxstudio.
bo sa pisane w nim ..
#19
Napisano 27.10.2010 19:48
ja pisze np w notepad++
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#20
Napisano 27.10.2010 20:28
A Ty dmnq widze że palisz mądrością... czytanie ze zrozumieniem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych