Witam!
Czy mógłby ktoś mi podrzucić/zrobić taki plugin jak "HE po 10 sekundach". To znaczy, aby granata wybuchowego (HE) nie można było wyrzucić przed 10 sekundami od startu rundy, ale od 11 sekundy dopiero Myślę, że komuś kto zna amx'a to nie powinno to sprawić problemu.
Z góry dziękuję!
Dodano 27 październik 2010 - 14:32:
Pomoże ktoś?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
1 reply to this topic
#1
Posted 24.10.2010 19:19
#2
Posted 27.10.2010 14:43
#pragma semicolon 0 #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new bool:asd = true; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") // Add your code here.. } public Nowa_Runda() { asd = false; set_task(10.0,"xd",1) } public xd(){ asd = true; } public PlayerPreThink(id) { if(!is_user_alive(id) || asd) return FMRES_IGNORED if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) return FMRES_IGNORED set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED } public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) { if(!is_user_alive(id) || asd) return FMRES_IGNORED if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) return FMRES_IGNORED set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) return FMRES_HANDLED }