Witam.
Czy mógłby ktoś napisać Kod do Klasy na COD Mod, aby klasa była Odporna na HS. Chodzi o to, że jak Dostaniemy Heda to nie zabiera nam Hp.
Z Góry dziękuje za Pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kod na Odporność na HS
Temat rozp.
Hodana
, 18.10.2010 18:33
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 18.10.2010 18:33
#2
Napisano 18.10.2010 18:57
Zobacz to i sobie przeanalizuj może ktoś ci to zrobi bo mi się nie chce daje kod
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new bool:g_RestartAttempt[32+1]
public plugin_init()
{
register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1);
register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
}
public eRestartAttempt()
{
new players[32], num;
get_players(players, num, "a");
for (new i; i < num; ++i)
{
g_RestartAttempt[players[i]] = true;
}
}
public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip)) return FMRES_IGNORED
static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2)) return FMRES_IGNORED
if(pentToSkip == entity2) return FMRES_IGNORED
if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1)
{
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych