Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kod na Odporność na HS


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Hodana

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Zatyki(Olecko), Elbląg
Offline

Napisano 18.10.2010 18:33

Witam.
Czy mógłby ktoś napisać Kod do Klasy na COD Mod, aby klasa była Odporna na HS. Chodzi o to, że jak Dostaniemy Heda to nie zabiera nam Hp. :)
Z Góry dziękuje za Pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 18.10.2010 18:57

Zobacz to i sobie przeanalizuj ;P może ktoś ci to zrobi bo mi się nie chce daje kod :lol:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new bool:g_RestartAttempt[32+1]

public plugin_init()
{
register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1);
register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
}
public eRestartAttempt()
{
new players[32], num;
get_players(players, num, "a");
for (new i; i < num; ++i)
{
g_RestartAttempt[players[i]] = true;
}
}
public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip)) return FMRES_IGNORED

static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2)) return FMRES_IGNORED

if(pentToSkip == entity2) return FMRES_IGNORED

if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1)
{
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych