Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Klasamiproblem z klasami menu frakcje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 17.10.2010 14:17

elo mam duży problem [Tutorial] Frakcje do Diablo Moda! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X zrobiłem takie menu i gdy ktoś wejdzie w połowie mapy czy pod koniec to nie pojawia mu się menu próbowałem set_task(10.0, "changerace", id); nic mam coś takiego że jak wchodzi gracz na serwa to mu się od razu menu chodzi o
//sql//

public TableHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
// lots of error checking
g_boolsqlOK=1
if(Errcode)
{
g_boolsqlOK=0
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Error on Table query: %s",Error)
}
if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Could not connect to SQL database.")
g_boolsqlOK=0
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Table Query failed.")
g_boolsqlOK=0
return PLUGIN_CONTINUE
}

LoadAVG()

return PLUGIN_CONTINUE
}


public create_klass(id)
{
if(g_boolsqlOK)
{
if(!is_user_bot(id) && database_user_created[id]==0)
{
new name[64]
new ip[64]
new sid[64]

get_user_name(id,name,63)
replace_all ( name, 63, "'", "Q" )
replace_all ( name, 63, "`", "Q" )

get_user_ip ( id, ip, 63, 1 )
get_user_authid(id, sid ,63)

log_to_file("addons/amxmodx/logs/test_log.log","*** %s %s *** Create Class ***",name,sid)

for(new i=1;i<9;i++)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"INSERT INTO `%s` (`nick`,`ip`,`sid`,`klasa`,`lvl`,`exp`) VALUES ('%s','%s','%s',%i,%i,%i ) ",g_sqlTable,name,ip,sid,i,srv_avg[i],LevelXP[srv_avg[i]-1])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"create_klass_Handle",q_command)
}
database_user_created[id]=1
}
}
else sql_start()
}

public create_klass_Handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
// lots of error checking
if(Errcode)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Error on create klass query: %s",Error)

}
if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Could not connect to SQL database.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","create klass Query failed.")
return PLUGIN_CONTINUE
}



return PLUGIN_CONTINUE
}

public load_xp(id)
{
if(g_boolsqlOK /*&& */)
{
if(!is_user_bot(id))
{
new name[64]
new data[1]
data[0]=id

if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==0)
{
get_user_name(id,name,63)
replace_all ( name, 63, "'", "Q" )
replace_all ( name, 63, "`", "Q" )

new q_command[512]
format(q_command,511,"SELECT `klasa` FROM `%s` WHERE `nick`='%s' ",g_sqlTable,name)
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"SelectHandle",q_command,data,1)
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==1)
{
get_user_ip(id, name ,63,1)
new q_command[512]
format(q_command,511,"SELECT `klasa` FROM `%s` WHERE `ip`='%s' ",g_sqlTable,name)
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"SelectHandle",q_command,data,1)
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==2)
{
get_user_authid(id, name ,63)
new q_command[512]
format(q_command,511,"SELECT `klasa` FROM `%s` WHERE `sid`='%s' ",g_sqlTable,name)
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"SelectHandle",q_command,data,1)
}
loaded_xp[id]=1
}
}
else sql_start()
}


public SelectHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
if(Errcode)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Error on load_xp query: %s",Error)
}
if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Could not connect to SQL database.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","load_xp Query failed.")
return PLUGIN_CONTINUE
}


if(SQL_MoreResults(Query)) return PLUGIN_CONTINUE
else create_klass(Data[0])

return PLUGIN_CONTINUE
}

//sql//

próbowałem na różne sposoby i nic pomocy

#2 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 17.10.2010 16:31

Nie rozumiem twojej wypowiedzi. Chodzi ci o to, że jak ktoś wejdzie raz na serwer i wybierze klasę to później jej nie może zmienić?
  • +
  • -
  • 0

#3 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 17.10.2010 16:45

chodzi o to że jak ktoś wbije w połowie mapki to musi czekać do końca bo inaczej mu się menu nie pokaże

Dodano 18 październik 2010 - 16:30:
refresh

Dodano 20 październik 2010 - 13:24:
help pomoże ktoś ? :|

#4 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 20.10.2010 13:43

Mmm.. Uroki DiabloMod'a na wersję MySQL :)

Nic nie poradzisz, chyba, że używać będziesz wersji na nvault - tam nie będzie takich problemów.


Jak zauważyłeś, czy też nie, nawet bez żadnych modyfikacji klasa nie będzie się wyświetlać w połowie mapy.

Chociaż na unixstorm'ie rzadko kiedy widuje u siebie taki problem ;P
  • +
  • -
  • 1

#5 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 20.10.2010 21:43

dobra to nic dzięki że chociaż poinformowałeś plusik jak obiecałem :)

#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2010 11:46

chodzi o to że jak ktoś wbije w połowie mapki to musi czekać do końca bo inaczej mu się menu nie pokaże

Dodano 18 październik 2010 - 16:30:
refresh

Dodano 20 październik 2010 - 13:24:
help pomoże ktoś ? :|


Pisze sie pokaZe, a mozna to zalatwic po przez wykupienie dobrej bazy, kolega mial taki problem, zmienil baze i teraz od razu sie otwiera :o
  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.10.2010 14:17

chodzi o to że jak ktoś wbije w połowie mapki to musi czekać do końca bo inaczej mu się menu nie pokaże

Dodano 18 październik 2010 - 16:30:
refresh

Dodano 20 październik 2010 - 13:24:
help pomoże ktoś ? :|


Pisze sie pokaZe, a mozna to zalatwic po przez wykupienie dobrej bazy, kolega mial taki problem, zmienil baze i teraz od razu sie otwiera :o

Głupoty gadasz... Jakoś mi na proserwerach wszystko działa. Polecam wgrać inny sposób wyświetlania menu ;]
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2010 15:40

Up, No widzisz, smiga, ale ja to na wlasne oczy widzialem.
  • +
  • -
  • 0

#9 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 23.10.2010 12:11

sebul może coś konkretnego :> ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych