Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/1 z HE!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2010 18:35

Witajcie

Nie potrafi mi nikt pomóc z tym 1/1 z he? Proszę dajacie kod bo żaden co jets na forum nie działa
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 15.10.2010 18:51

Dużo tutaj nie napisałeś, pewnie chcesz do CoD moda ;)

szukasz

	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;


pod tym dodajesz jak chcesz item 1/1 z HE

	if(weapon == CSW_HEGRENADE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER_ITEMU)
damage=float(health);


powinno działać :)

Użytkownik Mietq edytował ten post 15.10.2010 18:52

  • +
  • -
  • 1

#3 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2010 18:56

Dużo tutaj nie napisałeś, pewnie chcesz do CoD moda ;)

szukasz

	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;


pod tym dodajesz jak chcesz item 1/1 z HE

	if(weapon == CSW_HEGRENADE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER_ITEMU)
damage=float(health);


powinno działać :)



Tak :) TO wiem ale dla danej klasy ;/
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 15.10.2010 19:22

	if(weapon == CSW_HEGRENADE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER_ITEMU)
damage=float(health);


zmieniasz na

	if(weapon == CSW_HEGRENADE && klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA)
damage=float(health);

  • +
  • -
  • 0

#5 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 16.10.2010 14:23

	if(weapon == CSW_HEGRENADE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER_ITEMU)
damage=float(health);


zmieniasz na

	if(weapon == CSW_HEGRENADE && klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA)
damage=float(health);



Niestety nie działa
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 16.10.2010 14:27

Teraz powinno działać ;P

szukasz
	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{


pod tym dodajesz


if(klasa_gracza[idattacker] == Twojaklasa)
damage = float(health);

Użytkownik Mietq edytował ten post 16.10.2010 14:27

  • +
  • -
  • 1

#7 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 16.10.2010 16:45

Teraz powinno działać ;P

szukasz

	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{


pod tym dodajesz


if(klasa_gracza[idattacker] == Twojaklasa)
damage = float(health);

Działa dzięki!!
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.10.2010 18:30

Super, gdy Ci wczoraj odpowiedziałem w temacie 1/1. A że dostawić tego nie potrafisz nie uwierzę. Ale gadaj z takim ; ]
Pyta w jednym temacie, otrzymał odpowiedź i założył nowy. ;] Zamiast sobie dopisać && klasa.. == x ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych