Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2010 17:42

*
Popularny

Dodatkowe obrażenia - moc na nożu
Tutaj -> [Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X pokazane jest jak dodać nową klasę z tak jakby nową mocą na nożu, ale jak wiadomo robiąc tamtą moc na nożu w tamten sposób wartość dodatnich obrażeń może dojść nawet do 100. Pokażę co trzeba zrobić, aby moc ta zerowała się przy każdej rundzie.
Spoiler

To wszystko.

Dodanie itemu - moc na nożu
Spoiler


Jeśli chcesz, aby losowanie było ograniczone na rundę zrób tak:
Spoiler

Użytkownik sebul edytował ten post 26.01.2011 15:28

  • +
  • -
  • 11

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 OcEt

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 14.10.2010 20:04

Dobry poradnik komus sie na pewno przyda (mi xD)

Odemnie leci +

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.10.2010 22:00

+ się należy ale mogłeś pokazać tylko jak dać moce , ale jest git ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2010 22:18

+ się należy ale mogłeś pokazać tylko jak dać moce , ale jest git ;P

Czyli w jakim sensie? Tak ogólnikowo napisać jak dodać moce, raczej się nie da. Mocy może być tyle co jest ich dotychczas, trzeba je tylko odpowiednio edytować, a według jednego schematu raczej tego wytłumaczyć się nie da.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 zwiru24

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 14.10.2010 22:52

plus_obrazenia[id] = 0


Na:

plus_obrazenia[i] = 0


W RoundStart()

#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2010 22:55

plus_obrazenia[id] = 0


Na:

plus_obrazenia[i] = 0


W RoundStart()

No rzeczywiście, korzystam z trochę przerobionego RoundStart(), więc u siebie mam z [id], ale w standardzie powinno być [i]. Pierwszy post poprawiony.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.10.2010 19:43

a gdy chcę przestawić szybkość ładowania się obrażeń ? ^^
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.10.2010 20:00

Znajdź
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
else if(player_class[id] == Nekromanta) time_delay*=1.2

dodaj pod
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) time_delay*=1.4 // 1.4 to szybkość ładowania się mocy, im mniejsza wartość tym szybciej się naładuje

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 24.10.2010 20:50

Plusik ;)

Przyda się, good work :)
  • +
  • -
  • 0

#10 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 15.06.2013 17:59

Jak zrobić aby co rundę tylko jeden pasek się ładował. Załaduje się i piszę że dodało dmg i potem nie wyskakiwało tak raz na rundę 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych