Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Po zginieciu wypada z ciała tylko c4Po zginieciu wypada z ciała tylko c4

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 redbull123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:ka
  • Lokalizacja:kalisz
Offline

Napisano 10.10.2010 21:11

Witam
Poszukuję lub proszę o napisanie pluginu lub sam kod, który w czasie gry gdy zginiemy wypada z ciała tylko c4 które można podnieść, a reszta broń jest nie widoczna lub nie można ich podnieść.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 10.10.2010 21:40

Przetestuj to:

Załączone pliki


Użytkownik hardbot edytował ten post 11.10.2010 18:40


#3 redbull123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:ka
  • Lokalizacja:kalisz
Offline

Napisano 11.10.2010 17:34

chyba nie działa jak powinien, wywala z serwera po tym jak ktoś cię zabije
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 11.10.2010 18:41

Przetestuj to:

Brak wymaganych modułów.

Załączone pliki



#5 redbull123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:ka
  • Lokalizacja:kalisz
Offline

Napisano 12.10.2010 19:07

a dało by rade jakoś ten przerobić. W tym jest tak ze gdy upuścimy broń lub zginiemy wypadają bronie ale nie można ich podnieść razem z C4 czy dało by rade coś z tym zrobić aby się dało podnieść c4.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

//Pcvary
new pcvar_weapon

//Informacja o wersji
new const VERSION[] = "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick")

//Rejestrujemy cvara
pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0")

//Rejestrujemy touch'a dla danych byt'ow
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
}
public fw_TouchWeapon(weapon,id)
{
//To nie gracz dotknal broni
if (!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

//Sprawdzamy ustawienia cvara
switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon))
{
case 0 : return HAM_IGNORED; // Wszyscy moga podnosic bron

case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron
{
if(get_user_team(id) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
}

case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron
{
if(get_user_team(id) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
}

case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni
}

return HAM_IGNORED;
}


albo jeszcze z tym nie można wyrzucić broni ani jej nie widać razem z c4 może tak być tylko żeby c4 wypadało i dało się podnieść to c4

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Not buy/drop/pickup weapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define CLASSNAME "armoury_entity"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("drop","cmdDrop");
register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
clearWeapons();
blockBuy();
}
public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block");
register_clcmd("cl_setautobuy","block");
register_clcmd("cl_autobuy","block");
register_clcmd("cl_setrebuy","block");
register_clcmd("cl_rebuy","block");
register_clcmd("buy","block");
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("hegren","block");
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");
register_clcmd("mac10","block");
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");
register_clcmd("elites","block");
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");
register_clcmd("ump45","block");
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");
register_clcmd("m249","block");
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");
register_clcmd("m4a1","block");
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");
register_clcmd("flash","block");
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block");
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public cmdDrop(id){
client_print(id, print_center, "#Cstrike_TitlesTXT_Weapon_Cannot_Be_Dropped");
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public block(id){
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public clearWeapons(){
new ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", CLASSNAME);
while (ent){
disable_weapon(ent);
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", CLASSNAME);
}
}
public fwSetModel(ent){
new szClassName[32];
pev(ent, pev_classname, szClassName, 31);
if(equal(szClassName, "weaponbox")){
disable_weapon(ent);
return FMRES_OVERRIDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
disable_weapon(ent){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,0);
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float®
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(b)

set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))

return 1
}

Użytkownik redbull123 edytował ten post 12.10.2010 19:08

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych