Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoD masa problemów xD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SpiritD3a6

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:damianosxd
  • Lokalizacja:osiek
Offline

Napisano 09.10.2010 20:07

Witam otóż mam kilka błędów ale nie wiem co zrobić otóż powiedzmy wezne komandosa i w następnej rundzie samo zmienia się na snajpera albo restart i automatycznie się zmienia

2 problem jest taki że gdy wbije lvl czymś punkty dodają się czasami same w intala co zrobić?

3 problem próbowałem zrobić serwa 4001 lvli ale nie chce mi się zmienić tylko jest taksamo

4 problem jak dodać nowe klasy znaczy jak zrobić klasy premium tak jak rambo

5 jak zrobić funkcje /daj na serwerze bo mi się to nie udaje

6 cod stats.amxx wyskakuje error

z góry dziękuje za pomoc nagradzam plusami

Dodano 10 październik 2010 - 10:22:
Nikt nie wie LOL

#2 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.10.2010 12:00

5.
Na koniec pliku .sma Cod Mod'a wklej

public plugin_natives(){
    register_library("CodMod_Items");
    register_native("cod_send_user_item", "_cod_send_user_item");
    register_native("cod_get_user_item", "_cod_get_user_item");
   
}

public _cod_get_user_item(plugin, params){
    if(params != 1)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0;
    return informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
}

public _cod_send_user_item(plugin, params){
    if(params != 2)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0
    new id2 = get_param(2);
    if(!is_user_connected(id2))
        return 0
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0)
        return 0;

    new temp[2];
    temp[0] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
    temp[1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];


    WyrzucPrzedmiot(id2);
    DajPrzedmiot(id2, temp[0]);
    informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] = temp[1];

    WyrzucPrzedmiot(id);
   
    return 1;
}
I skomplikuj

I wrzuć to na serwa to

Dodano 10 październik 2010 - 12:08:
Jak dodajesz tabele z LvL np. 4001 to zmien TO:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<100)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<100)
				zdrowie_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<100)
				kondycja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}

Na To:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<1600)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<1600)
				zdrowie_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<1600)
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<1600)
				kondycja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}

Albo jak wybierzesz

Dodano 10 październik 2010 - 12:12:
4. Klasa premium

Szukasz w pluginie
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) 
{ 
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); 
    
    if(item == MENU_EXIT) 
    { 
        menu_destroy(menu); 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    }    
        
    item++; 
    
    if(item == klasa_gracza[id]) 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    
    if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) 
    { 
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); 
        WybierzKlase(id); 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    } 
    
    if(klasa_gracza[id]) 
    { 
        nowa_klasa_gracza[id] = item; 
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); 
    } 
    else 
    { 
        klasa_gracza[id] = item; 
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); 
        Odrodzenie(id); 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}

Dodajesz swoją klase premium

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) 
{ 
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); 
    
    if(item == MENU_EXIT) 
    { 
        menu_destroy(menu); 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    }    
        
    item++; 
    
    if(item == klasa_gracza[id]) 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    
    if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) 
    { 
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); 
        WybierzKlase(id); 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    } 
    
    if(item == Nasza_Klasa_Premium && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) 
    { 
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); 
        WybierzKlase(id); 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    } 
    
    if(klasa_gracza[id]) 
    { 
        nowa_klasa_gracza[id] = item; 
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); 
    } 
    else 
    { 
        klasa_gracza[id] = item; 
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); 
        Odrodzenie(id); 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}

Tam gdzie masz nazwe klasy premium wpisujesz nazwe swojej klaasy

Załączone pliki



#3 SpiritD3a6

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:damianosxd
  • Lokalizacja:osiek
Offline

Napisano 10.10.2010 12:55

dzięki dam plusa jęzeli wytłumaczysz z tą klasą bo nie wiem co zrobić i co z tym cod_daj.amxx co mam zrobić a tak to plusa dam

a właśnie bo zmieniłem powiedzmy ilość expa wiesz jak jest 35 na 1 lvl itp... a chce powiedzmy żeby było powiedzmy 20 i 4001 lvli

Dam plusika jak powiesz

Dodano 10 październik 2010 - 13:00:
oto moje smsa dam ci i powiesz co mam zrobić

[sma]

dodałem to i co?
Spoiler


#4 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.10.2010 13:20

Tabele LvL masz dobrą teraz szukasz to:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<100)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<100)
				zdrowie_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<100)
				kondycja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}

Podmieniasz na to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<1600)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<1600)
				zdrowie_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<1600)
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<1600)
				kondycja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}

Żeby posiadać komendę /daj wklej to na koniec pluginu cod
public plugin_natives(){
    register_library("CodMod_Items");
    register_native("cod_send_user_item", "_cod_send_user_item");
    register_native("cod_get_user_item", "_cod_get_user_item");
   
}

public _cod_get_user_item(plugin, params){
    if(params != 1)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0;
    return informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
}

public _cod_send_user_item(plugin, params){
    if(params != 2)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0
    new id2 = get_param(2);
    if(!is_user_connected(id2))
        return 0
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0)
        return 0;

    new temp[2];
    temp[0] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
    temp[1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];


    WyrzucPrzedmiot(id2);
    DajPrzedmiot(id2, temp[0]);
    informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] = temp[1];

    WyrzucPrzedmiot(id);
   
    return 1;
}
A cod_daj.amxx dajesz do plugins i dopisujesz plugins.ini

Dodano 10 październik 2010 - 13:20:
Tabele LvL masz dobrą teraz szukasz to:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<100)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<100)
				zdrowie_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<100)
				kondycja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}

Podmieniasz na to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<1600)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<1600)
				zdrowie_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<1600)
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<1600)
				kondycja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}

Żeby posiadać komendę /daj wklej to na koniec pluginu cod
public plugin_natives(){
    register_library("CodMod_Items");
    register_native("cod_send_user_item", "_cod_send_user_item");
    register_native("cod_get_user_item", "_cod_get_user_item");
   
}

public _cod_get_user_item(plugin, params){
    if(params != 1)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0;
    return informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
}

public _cod_send_user_item(plugin, params){
    if(params != 2)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0
    new id2 = get_param(2);
    if(!is_user_connected(id2))
        return 0
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0)
        return 0;

    new temp[2];
    temp[0] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0];
    temp[1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];


    WyrzucPrzedmiot(id2);
    DajPrzedmiot(id2, temp[0]);
    informacje_przedmiotu_gracza[id2][1] = temp[1];

    WyrzucPrzedmiot(id);
   
    return 1;
}
A cod_daj.amxx dajesz do plugins i dopisujesz plugins.ini

Dodano 10 październik 2010 - 13:21:
Sry za duble komp się scioł ...

#5 SpiritD3a6

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:damianosxd
  • Lokalizacja:osiek
Offline

Napisano 10.10.2010 13:31

no dobra sprawdze a co z nową klasą?

#6 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.10.2010 13:48

Jak stworzec własna klase do cod to na początek tworzysz nazwe i dodajesz jej hp kamizelke szybkosc biegu jak tu:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Cheater }; // tutaj dodajemy nazwę ;] 
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 250};// tutaj dodajemy ilość hp dla klasy 
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 2.0}; // tutaj ustawiamy szybkość danej klasy 
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0}; // tutaj ustawiamy ilość pancerza dla danej klasy 
new const nazwy_klas[][] = {"Brak", 
        "Snajper", 
        "Komandos", 
        "Strzelec wyborowy", 
        "Obronca", 
        "Medyk", 
        "Wsparcie ogniowe", 
        "Saper", 
        "Demolitions", 
        "Rusher", 
        "Rambo (Klasa Premium)", 
        "Nazwa twojej klasy" // nasza nazwa nowej klasy 
}; 

new const opisy_klas[][] = {"Brak", 
        "Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza", 
        "Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza", 
        "Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza", 
        "Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza", 
        "Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza", 
        "Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen", 
        "Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja", 
        "Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego", 
        "Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu", 
        "Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok", 
        "Dostaje AWP, 250 hp bazowe, 200% biegu, oraz pelen magazynek" // Opis tej klasy
};

Potem szukasz funkcji i dodajesz jej bronie itp

switch(klasa_gracza[id]) 
        { 
                case Snajper: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_awp"); 
                        give_item(id, "weapon_scout"); 
                        give_item(id, "weapon_deagle"); 
                } 
                case Komandos: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_deagle"); 
                } 
                case Strzelec: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_m4a1"); 
                        give_item(id, "weapon_ak47"); 
                } 
                case Obronca: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_m249"); 
                        give_item(id, "weapon_hegrenade"); 
                        give_item(id, "weapon_flashbang");                              
                        give_item(id, "weapon_smokegrenade"); 
                } 
                case Medyk: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_ump45"); 
                        ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; 
                }        
                case Wsparcie: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_mp5navy"); 
                        ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; 
                } 
                case Saper: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_p90"); 
                        ilosc_min_gracza[id] = 3; 
                } 
                case Demolitions: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_aug"); 
                        give_item(id, "weapon_hegrenade"); 
                        give_item(id, "weapon_flashbang"); 
                        give_item(id, "weapon_smokegrenade"); 
                        ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; 
                } 
                case Rusher: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_m3"); 
                } 
                case Rambo: 
                { 
                        give_item(id, "weapon_famas"); 
                } 
                case Nazwa twojej Klasy://nazwa klasy 
                { 
                        give_item(id, "weapon_awp"); //jaką broń dostanie nasza klasa 
                } 
        }

I tyle tak sie dodaje klasy w Cod Mod

#7 NiXio

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 11.10.2010 14:10

a ja nie moge tego skompilować jak dodam nową klasę
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych