Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemy 1/1 Noż - nie działa na nijny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Loganek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2010 14:25

Zrobiłem item 1/1 Knifemaster. Ale gdy ma go ninja to nie działa, jak zrobić żeby działał?

W tej chwili jest tak:

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

  • +
  • -
  • 0

#2 Reprezentant

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 09.10.2010 21:44

na logiczne myslenie na ninja nie dziala z tego powodu:
1. ninja moze trzymac tylko noz
2. gdy ninja zlapie z ziemi np deagle
to niby ma noz ale sa pokazane liczba naboji..
wiec nie uderzasz tak jak by nozem. wiem ze to dziwne ale tak jest.
4. moim zdaniem trzeba przerobic funkcje tak aby ninja mogl uzywac itemu bez wzgledu co ma w rekach. ale to nie moja dzialka ;P

#3 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 10.10.2010 14:11

public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE && player_class[attacker_id]!=None)
	{
		
		if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
zmień na
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

Powinno działać. Tak tylko dla przypomnienia. To jest trochę prze koks item. Szybkość + niewidzialność + 1/1 z kosy = ...
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#4 Loganek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.10.2010 17:51

public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE && player_class[attacker_id]!=None)
	{
		
		if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
Powinno działać. Tak tylko dla przypomnienia. To jest trochę prze koks item. Szybkość + niewidzialność + 1/1 z kosy = ...


Nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#5 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 10.10.2010 19:32

Ja jak mam taki item kupuje sobie granata, np flasha, jak zmienisz na niego u ninji to juz noz dziala.
  • +
  • -
  • 0

#6 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 11.10.2010 23:19

Chyba tu chodzi o to co napisał ZiuTeK.
Zmień z noża na bron a powinno działać.
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#7 Loganek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2010 18:46

No ale to ninja musi kupic ta bron. A to nie jest dobre. Wiec jak zrobic zeby nie trzeba bylo kupowac broni? Moze cos na wzor sworda?
  • +
  • -
  • 0

#8 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 15.10.2010 22:54

Sprobuj zamienic w tym itemie cos takiego
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) &&( weapon == CSW_KNIFE || player_class[attacker_id] == Ninja))
  • +
  • -
  • 0

#9 Loganek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2010 16:11

Niestety. Nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.10.2010 13:00

Spróbuj tak
if((player_b_kinfemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) || (player_b_kinfemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[attacker_id]==Ninja))

Użytkownik sebul edytował ten post 19.10.2010 20:15

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 Loganek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.10.2010 09:51

Niestety, nadal nic

Odpowiadajac na kolejne pytanie:
I tak, zmienilem "player_b_knife" na player_b_kinfemaster :)

Mam pewnien pomysl.

Standardowo ninja ma labo usp albo glocka. i nawet jak bije z kosy to pokazuej ze zabija z usp.

Zrobic tak jesli klasa jest rozna od ninjy 1/1 z kosy jesli ninja 1/1 z usp/glocka.
tylko to pewnie oddzielny item trzeba by bylo co?

Użytkownik Loganek edytował ten post 19.10.2010 10:03

  • +
  • -
  • 0

#12 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.10.2010 12:21

if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE && player_class[attacker_id]!=Ninja)
Spróbuj.
  • +
  • -
  • 0

#13 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.10.2010 20:12

Niestety, nadal nic

Odpowiadajac na kolejne pytanie:
I tak, zmienilem "player_b_knife" na player_b_kinfemaster :)

Mam pewnien pomysl.

Standardowo ninja ma labo usp albo glocka. i nawet jak bije z kosy to pokazuej ze zabija z usp.

Zrobic tak jesli klasa jest rozna od ninjy 1/1 z kosy jesli ninja 1/1 z usp/glocka.
tylko to pewnie oddzielny item trzeba by bylo co?

Coś chyba źle robisz... bo u mnie działa ^^ Najlepiej pokaż teraz jak ten Twój kod wygląda.

if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE && player_class[attacker_id]!=Ninja)
Spróbuj.

Przecież to na pewno nie zadziała... :o według tego kodu będzie działać tylko wtedy gdy gracz nie ma klasy "Ninja" i ma kosę.

Użytkownik sebul edytował ten post 19.10.2010 20:14

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#14 Loganek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2010 17:25

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if((player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) || (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[attacker_id]==Ninja))
{

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}


/* ==================================================================================================== */

  • +
  • -
  • 0

#15 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.10.2010 20:00

Nie wiem po co usuwałeś to, żeby plugin się "zatrzymywał" jeśli gracz jest nieżywy, ale dobra. W ogóle działa Ci ta moc? Czyli jak masz ten item inną klasą, to działa wszystko?
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#16 Loganek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2010 21:50

Hmm coś zle robilem widocznie. dzięki :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych