Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cod mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 raxor19

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Rakszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 18:18

Witam, zrobilem sobie swoja klase o nazwie terminator, chcialem aby miala tak jak rambo:
za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok, ktos mi pomoze jak to zrobic?

Użytkownik raxor19 edytował ten post 08.10.2010 18:19

  • +
  • -
  • 0

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2010 20:33

W public Death():
To:
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
		{
			
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}
Na to:
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == Terminator || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
		{
			
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}
I w public CmdStart(id, uc_handle)
To:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
	}
Na to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Terminator)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Terminator)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
	}

  • +
  • -
  • 1

#3 raxor19

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Rakszawa
Offline

Napisano 09.10.2010 18:35

wgralem jak mowisz ale nic z tego:

Dołączona grafika

Dodano 10 październik 2010 - 15:27:
a dobra poprawilem i dziala, i chcialem zrobic jeszcze klase ninja ktora jest niewidoczna w 80% jak zrobic?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych