Witam, mam diablo moda 5.9l i usunalem mozliwosc rozwalania skrzynek. Niestety pojawil sie taki problem, ze gdy Łowca wystrzeli bełta w skrzynke lub szybe, to ona tam zostaje do końca mapy.
Nie jest usuwana nawet gdy skrzynka wybuchnie po podłożeniu paki. W nowej rundzie bełt pojawia się na swoim miejscu dopóki ktoś w niego nie wejdzie. Jedynie wtedy jest likwidowany.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pozostające bełty
Temat rozp.
ZiuTeK
, 23.04.2010 20:07
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.04.2010 20:07
#2
Napisano 23.04.2010 21:16
Bo toucha nie powinno się usuwać a zamienić żeby reakcja była jak przy dotknięciu świata
Wklej co zmieniłeś to ci naprawię
Wklej co zmieniłeś to ci naprawię
#3
Napisano 23.04.2010 21:24
Thx, wlasnie udalo mi sie to naprawic.
Zrobilem to w ten sposob:
Daje link zewnetrzny bo chyba nie ma sensu tego wycinac. Jesli moderatorzy uznaja to za wykroczenie to proszę potraktowac mnie lagodnie.
Zrobilem to w ten sposob:
public touchbreakable(ent1, ent2) { new name[32],breakable,ent entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"func_breakable")) { breakable=ent1 ent=ent2 } else { breakable=ent2 ent=ent1 } /* new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health) if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0) else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent) entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"throwing_knife")) { emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } */ //else remove_entity(ent) }Moze ktos sprobuje pobawic sie w ten sposob, zeby nozem jedynie okna dalo sie rozwalac ?
Daje link zewnetrzny bo chyba nie ma sensu tego wycinac. Jesli moderatorzy uznaja to za wykroczenie to proszę potraktowac mnie lagodnie.
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=115817
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 23.04.2010 21:30
#4
Napisano 23.04.2010 23:15
Tylko to?
To
na:
Powinno pomóc podobnie z nożami
To
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable")
register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
na:
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchWorld2")
Powinno pomóc podobnie z nożami
#5
Napisano 24.04.2010 06:10
Pobawcie się takedamage, jeśli jest różne od 0 gracze mogą to niszczyć.
#6
Napisano 24.04.2010 09:33
Vertricus tamto niby sprawdzilem i dziala, jest usuwanie enta przy zetknieciu ze z otoczeniem a obrazenia gracza to juz chyba inna funkcja przejmuje.
Mozesz mi wytlumaczyc jak laikowi dlaczego proponujesz takie rozwiazanie ?
kubaku4 - nie wiem czy dobrze rozumiem ale takedamage wieksze od 0 maja szyby i skrzynki a ja chcialbym zeby jedynie szyby lub ewentualnie skrzynki ktore nie sa BS-ami mozna bylo rozwalic
(jak np. skrzynke na de_eldorado lub okienko z chomikiem na cs_assault) a takie elementy jak zielone skrzynki BS-ow, zeby zostaly na miejscu.
Mozesz mi wytlumaczyc jak laikowi dlaczego proponujesz takie rozwiazanie ?
kubaku4 - nie wiem czy dobrze rozumiem ale takedamage wieksze od 0 maja szyby i skrzynki a ja chcialbym zeby jedynie szyby lub ewentualnie skrzynki ktore nie sa BS-ami mozna bylo rozwalic
(jak np. skrzynke na de_eldorado lub okienko z chomikiem na cs_assault) a takie elementy jak zielone skrzynki BS-ow, zeby zostaly na miejscu.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 24.04.2010 09:34
#7
Napisano 24.04.2010 09:47
take_damage moze przyjmowac tylko wartosc true/false wiec trzeba by sprawdzac kazdego enta na mapie i dawac mu set_pev(ent,pev_takedamage,0)
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych