Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanko xD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.04.2010 18:31

Za każdą dobrą odpowiedź + Reput

1. Jak wyłączyć grawitacje i niewidzialność u ninji
2. Jak podmienić modele np. mam zwykłe AK a chce inne
3. Jak dodać klasie jakiś item ? Np. Meekstone, Miny, Totem proszę o jeden wzór chodziarz.

W sumie można dostać 3 Reputy. :) Dziękuje i Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 21.04.2010 18:41

2. GHW Weapon Replacement 1.3 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. Tworzenie nowych przedmiotów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X To?

21 kwiecień 2010 - 19:42:
Co do 1 jak nie ma cvarów trzeba .sma edytować...
  • +
  • -
  • 1

#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.04.2010 18:51

Ok za 2 dostajesz repute ;P o 3 nie nie chodzi o Towrzenie nowych itemów tylko jak DAC ITEM KLASIE... to co innego. Ok czekam na dalesze odpowiedzi.
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.04.2010 19:02

1. Jak wyłączyć grawitacje i niewidzialność u ninji
3. Jak dodać klasie jakiś item ? Np. Meekstone, Miny, Totem proszę o jeden wzór chodziarz.

1.
Znajdź:
new render=255
			
			if (player_class[id] == Ninja)
Zmień z Ninja na None :) (to była niewidzialność)
Znajdź:
if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
Zmień z Ninja na None :) (to była grawitacja)
2.Round Start lub prethink BOW
  • +
  • -
  • 0

#5 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.04.2010 19:16

1.
Zmieniasz:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}

na
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}


oraz
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}


na:

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 21.04.2010 19:17

  • +
  • -
  • 1

#6 Gość_deLLek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.04.2010 20:05

Co do trzeciego. Nie wiem jak to wygląda w nowszych, ale w 5.8d:

public select_class_menu(id, key) 
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 2:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 5:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1

}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
return PLUGIN_HANDLED
}

}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


Na przykład barbarzyńca:

case 4: 
{
player_class[id] = Barbarzynca
}


Zamieniasz na:

case 4: 
{
player_class[id] = Barbarzynca
player_b_meekstone[id] = 1
}


i Barbarzyńca ma meekstona podstawowo.

Użytkownik deLLek edytował ten post 21.04.2010 20:05


#7 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2010 12:18

Ok Delek i QTM_Peyote po plusie działa. A wie może ktoś jeszcze jak zrobić aby ninja miał normalna broń? nie sam nóż
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_deLLek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.04.2010 16:17

A wie może ktoś jeszcze jak zrobić aby ninja miał normalna broń? nie sam nóż


W 5.8d jest coś takiego..

W funkcji:

CurWeapon(id)


Znajdź i usuń (w okolicach linii 3 w tej funkcji)

if ((weapon !=6) && (weapon !=29) && (player_class[id] == Ninja)) engclient_cmd(id,"weapon_knife")


// Nie jestem pewien czy to jest to :&




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych