Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Strzał w plecy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 20.04.2010 19:18

Chce aby player_b_darksteel zabieralo tylko 50hp niezaleznie od sily itd...

Normalny kod wyglada tak:


public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
		  [size="2"]new dam = floatround[/size]  (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

A ja zrobilem tak i nie wiem czy zadziala:


public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
		 [size="2"] [size="2"]new dam = 50[/size][/size]
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

PS:
Komplikuje sie bez zarzutu ale nie wiem czy dziala;)


Z gory thx...
  • +
  • -
  • 0

#2 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 20.04.2010 21:25

To chyba powinno być tak :

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
		 new dam = 50
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.04.2010 21:37

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
		  new dam = floatround  (100*player_b_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

Powinno być coś koło 50, chyba. :F Mogęsię mylić

A dam to zmienna od floatround, nie od dmg.

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.04.2010 22:20

Screeam po co powiedz mi po co na siłę obliczenia?
starczy new dam = 50
i nic więcej nie wiem jak tam z funkcjami(plecowymi^^) aczkolwiek nie łaska sprawdzić?:> niż pisać o problemie nie działania (walcząc z tym sam więcej się nauczysz)
  • +
  • -
  • 1

#5 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 21.04.2010 06:12

vert, czyli kod powinien dzialac poprawnie?;>

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 21.04.2010 06:13

  • +
  • -
  • 0

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.04.2010 17:11

Ja myślałem, że to floatround to coś innego. :P Dzięki za poprawkę. :>

#7 Gość_deLLek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.04.2010 08:06

czyli kod powinien dzialac poprawnie?;>


Tak :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych