Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Fakemeta > fakemeta >> set_pev
kawałek kodu z fakemate
enum { pev_string_start = 0, pev_classname, pev_globalname, pev_model, pev_target, pev_targetname, pev_netname, pev_message, pev_noise, pev_noise1, pev_noise2, pev_noise3, pev_string_end, pev_edict_start, pev_chain, pev_dmg_inflictor, pev_enemy, pev_aiment, pev_owner, pev_groundentity, pev_euser1, pev_euser2, pev_euser3, pev_euser4, pev_edict_end, pev_float_start, pev_impacttime, pev_starttime, pev_idealpitch, pev_ideal_yaw, pev_pitch_speed, pev_yaw_speed, pev_ltime, pev_nextthink, pev_gravity, pev_friction, pev_frame, pev_animtime, pev_framerate, pev_scale, pev_renderamt, pev_health, pev_frags, pev_takedamage, pev_max_health, pev_teleport_time, pev_armortype, pev_armorvalue, pev_dmg_take, pev_dmg_save, pev_dmg, pev_dmgtime, pev_speed, pev_air_finished, pev_pain_finished, pev_radsuit_finished, pev_maxspeed, pev_fov,
P.S. Jeśli zły dział proszę przenieść
Użytkownik Frajer edytował ten post 19.04.2010 19:53