mam pytanie jak zrobic anty master np do m4a1 master ze nie bedzie mial na 1 hita z m4 typa
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
anty master
Temat rozp.
Big Smoke
, 18.04.2010 16:43
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.04.2010 16:43
#2
Napisano 20.04.2010 09:12
Musisz stworzyć zmienną dla wszystkich graczy(new antymaster[33])
Potem w funkcji zabijania 1/1 musisz dodać że antymaster ofiary musi się równać 0 (if(antymaster[id] == 0)
Potem w funkcji zabijania 1/1 musisz dodać że antymaster ofiary musi się równać 0 (if(antymaster[id] == 0)
#3
Napisano 20.04.2010 19:24
Możesz mi napisać wzór bo nie bardzo rozumiem
#4 Gość_deLLek_*
Napisano 22.04.2010 08:04
Dajesz nową zmienną na początku
Potem w
W
dajesz opis itemu:
Potem w award item:
i oczywiście w tej funkcji zmieniasz na początku:
// XX to ostatni case w award_item...
Potem w funkcji zabijania z M4 1/x. Masz moze inne, albo podobne do tego:
Dodajesz cos takiego:
Czyli przykładowo:
Mam nadzieje że mnie zrozumiałeś, że się dobrze wyraziłem
new player_b_antymaster[33] = 1
Potem w
reset_item_skills(id)dajesz:
player_b_antymaster[id] = 0
W
public iteminfo(id)
dajesz opis itemu:
if (player_b_antymaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_antymaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master<br>")
}
Potem w award item:
case XX:
{
player_item_name[id] = "Anty M4 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antymaster[id] = random_num(1, 3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master", player_item_name[id], player_b_antymaster[id])
}
i oczywiście w tej funkcji zmieniasz na początku:
new rannum = random_num(1, XX)// Jest o tym w innych poradnikach. Wiesz pewnie o co chodzi...
// XX to ostatni case w award_item...
Potem w funkcji zabijania z M4 1/x. Masz moze inne, albo podobne do tego:
public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Dodajesz cos takiego:
if (random_num(1, player_b_antymaster[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED
Czyli przykładowo:
public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1, player_b_antymaster[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED
UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Mam nadzieje że mnie zrozumiałeś, że się dobrze wyraziłem
#5
Napisano 23.04.2010 16:55
dzięki
+
+
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych