Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

anty master


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.04.2010 16:43

mam pytanie jak zrobic anty master np do m4a1 master ze nie bedzie mial na 1 hita z m4 typa
  • +
  • -
  • 0

#2 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 20.04.2010 09:12

Musisz stworzyć zmienną dla wszystkich graczy(new antymaster[33])
Potem w funkcji zabijania 1/1 musisz dodać że antymaster ofiary musi się równać 0 (if(antymaster[id] == 0)
  • +
  • -
  • 0

#3 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.04.2010 19:24

Możesz mi napisać wzór bo nie bardzo rozumiem
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_deLLek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.04.2010 08:04

Dajesz nową zmienną na początku

new player_b_antymaster[33] = 1


Potem w
reset_item_skills(id)
dajesz:

player_b_antymaster[id] = 0


W

public iteminfo(id)


dajesz opis itemu:

if (player_b_antymaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_antymaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master<br>")
}


Potem w award item:

case XX:
{
player_item_name[id] = "Anty M4 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antymaster[id] = random_num(1, 3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master", player_item_name[id], player_b_antymaster[id])
}


i oczywiście w tej funkcji zmieniasz na początku:

new rannum = random_num(1, XX)
// Jest o tym w innych poradnikach. Wiesz pewnie o co chodzi...
// XX to ostatni case w award_item...


Potem w funkcji zabijania z M4 1/x. Masz moze inne, albo podobne do tego:

public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}


Dodajesz cos takiego:

if (random_num(1, player_b_antymaster[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED


Czyli przykładowo:

public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1, player_b_antymaster[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}


Mam nadzieje że mnie zrozumiałeś, że się dobrze wyraziłem :D

#5 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 23.04.2010 16:55

dzięki
+
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych