Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zoombie modele się nie zmieniająProszę o pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 H4x0r

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:C: /
Offline

Napisano 16.04.2010 16:20

Otóż mam problem, postanowiłem zrobić serwer zm noi używam wersji 4.1 edytowałem plik zp_classes40 aby edytować zombi wygląda on tak:

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "Klasyczny Zoombie" }
new const zclass1_model[] = { "zm_fatff" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_headcrab.mdl" }
const zclass1_health = 5800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "Raptor Zoombie+" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_terror" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_hands33.mdl" }
const zclass2_health = 4000
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Poison Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "Poison Zoombie" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_22" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie4.mdl" }
const zclass3_health = 4400
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Big Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "Big Zoombie" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_09" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie2.mdl" }
const zclass4_health = 8700
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 1.5

Wszystko ładnie się ściąga ale model i tak jest ciagle przy każdym zombie taki sam, od razu mówię ze poprawnie wszystko się ściągało i wygląd łapek się zmienił jednak modele zombie nie, ktoś pomoże ?
  • +
  • -
  • 0

#2 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.04.2010 16:28

model zombie zmienia się po odrodzeniu, a przy pierwszym życiu pokazywany jest standardowy model (czytaj: zombie_source) chyba że go zmienisz w zombieplague.ini
  • +
  • -
  • 0

#3 H4x0r

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:C: /
Offline

Napisano 16.04.2010 16:36

model zombie zmienia się po odrodzeniu, a przy pierwszym życiu pokazywany jest standardowy model (czytaj: zombie_source) chyba że go zmienisz w zombieplague.ini




Czyli co mam wypisywać w tym ini ?
  • +
  • -
  • 0

#4 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.04.2010 17:47

; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source


  • +
  • -
  • 0

#5 cinek91

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 17.04.2010 15:00

w tym ini nie zmieniaj, bo to nic nie daje.
On i tak sciąga klasy z pluginu zp_zclasses40.amxx i automatycznie dopisuje do zp_zclasses40.ini

Modele od postaci muszą być w katalogu:

/player


Przypuscimy:

.../models/player/zm_fatff/zm_fatff.mdl
.../models/player/zm_fatff/zombie_terror.mdl

itp.
  • +
  • -
  • 0

#6 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.04.2010 22:03

gdybyś przeczytał to byś zauważył, że na początku dał zclasses40, ma wyłączony deathmatch a przy pierwszym odrodzeniu ustawiany jest standardowy model zombie_source chyba, że zmienisz go w zombieplague.ini :kwiaty:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych