Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Fireshield


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 11.04.2010 19:27

Nie znalazlem podobnego tematu i chcialem sie zapytac czy juz ktos mial podobny przypadek.
Mianowicie, jesli jakis gracz majacy ninje lub zabojce (niewidzialonosc) ma fireshielda to nieraz juz nie moze zrobic sie niewidzialny i nawet jak wyrzuci ten item to swieci sie na zolto.
Z tego co slyszalem od graczy, nie pomaga na to nawet reconnect. Tak jakby ta swiecaca powloka byla przypisana do nicka ? Nie wiem jak to lepiej tlumaczyc.

Oczywiscie 5.9l

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 12.04.2010 21:11

  • +
  • -
  • 0

#2 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 12.04.2010 13:10

Jeszcze gdybys napisal ktora wersje moda masz, to byloby latwiej pomoc. :)
  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.04.2010 19:44

Ma się rozumieć że wykluczenia itemku nie ma w 'grze' ?
To co z fixów widziałem to nic na ten temat nie było ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 16.04.2010 18:23

Dodalem do tej funkcji
public respawn(svIndex[]) 
{ 
	new vIndex = str_to_num(svIndex)
	RemoveFlag(vIndex,Flag_Rot) // to dodalem
	spawn(vIndex);
}
i to samo dodalem w funkcji:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		RemoveFlag(i,Flag_Rot) // to dodalem
i fireshield, dziala
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych