Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
GunGame

Komendy GunGame 1.17

GunGame

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gomez

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Rozdrażew Wlkp.
Offline

Napisano 14.02.2008 18:07

Komendy:

amx_gungame <0|1> - włączasz lub wyłączasz (flaga g umożliwia dodawanie)
amx_gungame_level Zmienia poziom graczą (o ile zmienić - da się tylko na wyższe) w polu target wpisujemy ALL, TERRORIST lub CT przykład (flaga d umożliwia dodawanie)
amx_gungame_level TERRORIST 10 - doda wszystkim terrorystą +10 lvl
amx_gungame_vote (flaga j umożliwia dodawanie) - włącza lub wyłącza głosowanie

Basic cvars

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja)
gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)
gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe
gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.

Autovote Cvars

gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować
gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

Stats cvars

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy
gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)
gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki
gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję)
gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi)

Deathmatch Cvars

gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)
gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem)

Objective Cvars

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to
gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy
gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy
gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy
gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy

Gameplay cvars

gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę
gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?)
gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl
gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)
gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB
gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap
gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej
gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże?
gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)
gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi
gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny
gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang
gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)
gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy?
gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: GunGame

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych