1. Gdzie moge wylaczyc gravity u ninji?
2. Gdzie wylaczyc niewidzialnosc u ninji?
Pozdro
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 pytania
Temat rozp.
false
, 04.04.2010 18:23
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.04.2010 18:23
#2
Napisano 04.04.2010 18:35
1. public set_gravitychange(id) w tej funkcj chyba
2. public set_renderchange(id) tu chyba
zrob kopje i sprobuje bo nei jestem pewny
2. public set_renderchange(id) tu chyba
zrob kopje i sprobuje bo nei jestem pewny
#3
Napisano 05.04.2010 09:54
1. public set_gravitychange(id) w tej funkcj chyba
2. public set_renderchange(id) tu chyba
zrob kopje i sprobuje bo nei jestem pewny
ok, oblukam ; p jakby co to bd tu jeszcze pisał więc nie zamykac ; p
#4
Napisano 05.04.2010 09:56
Napisz czy dziala ok?
#5
Napisano 05.04.2010 11:47
Set_gravity na taki zamień a render niżej
Powinno ruszyć nie testowane
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}
Powinno ruszyć nie testowane
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych