Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo modjak dodać do klasy Fireball na stałe ??


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 02.04.2010 20:34

jak w temacie nie umiem sobie z tym poradzić

chciałbym dodać do klasy na stałe fireballa

nie wiem jak ale za każdym razem nic się nie dzieje
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 02.04.2010 23:54

Wersja diablo?
Dodać pod E czy na nożu w przypadku 5.9l?
  • +
  • -
  • 0

#3 Daku

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 03.04.2010 09:27

wersja 5.8a, chcę dodać na E te przedmioty

nie wiem co zrobiłem źle ale dodałem totem do klasy , wyrzuca go na samym początku rundy !!

Użytkownik Daku edytował ten post 03.04.2010 09:52

  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.04.2010 13:16

if (player_b_fireball > 0 || player_class[id] == Zabojca) item_fireball(id)

i tu if (fired[id] == 0 jak to się tak zaczyna usunąć player_b_fireball ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 Daku

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 05.04.2010 12:55

Twój sposób nie działa ;[

public class_check

u mnie wygląda tak

public check_class()
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
	{

		if((player_class[id] == klasa) && (is_user_connected(id)))
		{
			if (is_user_alive(id)) 
			{
				player_item_id[id]=24
				item_durability[id] = 250
			}
		}
	}
}

gdy miałem to totem był wyrzucany zaraz po zrespieniu się
public check_class()
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
	{

		if((player_class[id] == klasa) && (is_user_connected(id)))
		{
			if (is_user_alive(id)) 
			{
				item_totemheal(id)
			}
		}
	}
}

05 kwiecień 2010 - 13:55:
zmieniłem wersję na 5.9l

tam też nie działa jak to zrobić ??

chcę dać klasie ( np magowi Fireballa i TOTEM leczący od początku rundy)

Użytkownik Daku edytował ten post 03.04.2010 15:11

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych