Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Strefa bez bicia, parę porpawek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 21.08.2008 18:14

Witam. Mam strefę co nie można się bić. Ale w tej strefie jest sporo wad :

- przy strzelaniu odtwarza animacje strzału ale naboje się nie tracą i inni gracze nie widzą jak strzelasz

- da się zabić w strefie z zewnątrz a ja bym chciał żeby w środku byli nie śmiertelni ale żeby ze strefy nie mogli zabić nikogo poza strefą

- przy tworzeniu strefy kwadrat z laserami po 2 sec znika i trzeba go powiększyć lub zmniejszyć żeby się pojawił a chciałbym żeby był cały czas widoczny

- fajne jakby ktoś dodał przekątne przy tworzeniu strefy zwłaszcza jak trzeba tworzyć poza teksturami

- fajny bajer by było wypychanie powolne ze strefy :) ale to już margnines ;)

- zrobić jakiś przycisk do tworzenia nowych stref i żeby nie tworzyła się automatycznie po wejściu do menu



A i zęby nie dało się strzelać w graczy że im krew leci bo to jest denerwujące jak nic nie widzisz przez własna krew i się ruszyć nie możesz bo jakiś trep wali ci ciągle HS-a


Link do pluginu:
http://forums.allied...ead.php?t=75695


Pozdrawiam i liczę na pomoc jakiegoś pisarza pluginów że zrobi z tego jakąś powieść ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 21.08.2008 19:28

Jesli chcesz wstrzymac animacje:

register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)

public UpdateClientData_Post( id, sendweapons, cd_handle )
{
    if ( !is_user_alive(id) )
        return FMRES_IGNORED;

    if(...) set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.01 );      

    return FMRES_HANDLED;
}
W if(...) trzeba dac tylko warunek od sprawdzania czy on jest w strefie - czyli czy ma miec zablokowany atak ;-)
  • +
  • -
  • 0

#3 tosiek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 21.08.2008 19:30

ale ja się zupełnie nie znam ;/ i ty mi mów a ja jak ściana tylko że mam uszy :)

[ Dodano: 22-08-2008, 11:34 ]
teraz używam tej wersji bo już nie ma w nim krwi ale można zabić granatami ;/
http://forums.allied... ... post648470
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych