Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bron dla danej klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#21 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 14:31

@up

Czyli D:? nie mógł bym ci dać tego SMA? ;/

@G[o]Q
Broń daje mojej klasie która nazywa się "Sniper"
  • +
  • -
  • 0

#22 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 14:53

Czyli poszukaj linijek od 0 do 28 i je przenieś do nast. linii? :X

#23 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 15:00

Teraz plik się kompiluje ale w środku niego same UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

a przy kompilacji pare errorów

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHedinN.sma(1152) : error 017: undefined symbol "i"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHedinN.sma(1152) : error 017: undefined symbol "i"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHedinN.sma(1152) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHedinN.sma(1152) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHedinN.sma(1152) : fatal error 107: too many error messages on one line


  • +
  • -
  • 0

#24 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.04.2010 16:00

zle dales :P
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#25 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 16:14

Kurcze, G[o]Q bo do mnie gadać jak do słupa i tak nie skumam o co Comon, bo sie na tym nie znam :P

Mi tylko o to chodzi żeby ktoś kto się na tym zna mi to zrobił, ja bym upnoł moje SMA. a ktoś by mi to tylko dopisał i tyle.
  • +
  • -
  • 0

#26 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.04.2010 18:03

dobra widze ze moja sugestia ci nic nie podpowiedziala wiec spytam u kogo sprawdzasz klase :?: u ducha jakiegos :?:

09 kwiecień 2010 - 19:03:
a i to wrzuc do petli a nie przed nia
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#27 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 18:36

Nie wiem czemu ale już raz tu odpowiadałem a mojej odpowiedzi nie ma :huh:
Zrób tak:
public RoundStart(){

for (new i=0; i < 33; i++){

used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i]==Mag) give_item(i,"weapon_deagle")

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false

}

#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
award_item(id, 25)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#28 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 19:59

SUPER! Daje plusa, tylko powiedz mi jeszcze, albo podaj strukture jak dać full ammo?
I czy reszte broni robie na wzór tego?
  • +
  • -
  • 0

#29 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 20:20

tak robisz na ten sam wzór.
Co do ammo po prostu dodaj:
ammo_50ae

czyli ma to wyglądać tak:

public RoundStart(){

for (new i=0; i < 33; i++){

used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i]==Mag) give_item(i,"weapon_deagle")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")
give_item(i,"ammo_50ae")

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false

}

#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
award_item(id, 25)
return PLUGIN_HANDLED
}



rozpiskę broni i amunicji do niej masz tutaj :
http://forums.allied...ead.php?t=59003

Użytkownik KoRnY edytował ten post 09.04.2010 20:21

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#30 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 09.04.2010 20:22

Dzięki bardzo :] Pozdrawiam :D

Temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#31 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 09.04.2010 20:25

Wklej tak
public RoundStart(){

for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i]==Sniper) give_item(i,"weapon_awp")
if(player_class[i] == Granatnik) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#32 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 17.04.2010 12:24

I znowu musze refresz ;/

Po iluś rundach niektórym graczą nie daje broni.
Tzn. W kilku rundach broń się ma dajmy na to że zaczyna się np. runda 13 i już broni nie ma;/
  • +
  • -
  • 0

#33 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 17.04.2010 12:30

Kompilujesz lokalnie ?Co do tego:
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(2) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(3) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(4) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(5) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(6) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(7) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(8) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(10) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(11) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(12) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(13) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(14) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(15) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(16) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(17) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(18) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(19) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(20) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(22) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(23) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(24) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(25) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(26) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(27) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/compiler3/core(28) : error 075: input line too long (after substitutions)

Użytkownik KariiO edytował ten post 17.04.2010 12:32

  • +
  • -
  • 0

#34 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.04.2010 12:39

kario daj kod moze?; OO
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych