Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Prośba o napisanie pluginu

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Azahiel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 28.03.2010 01:49

Witam wszystkich ! Chciałbym prosić kogoś kto zna się na pisaniu pluginów o przysługę. Mianowicie potrzebuję pluginu który na początku włączy rundę rozgrzewkową na na noże i automatycznie zmieni grawitacje na 100. Po rundzie rozgrzewkowej chciałbym aby wszystko wróciło do normy. Chciałbym również aby runda trwała do czasu przegranej jednej z drużyn (zabicia wszystkich ct bądź tt)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.03.2010 11:57

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>



#define PLUGIN "Rozgrzewka 43"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "R3X"



enum Status{

	NONE,

	COMMENCING,

	WARMUP

};



new Status:gStatus = NONE;

new gcvarGravity, gcvarWarmupGrav;

new giGravity;





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be");

	register_event("TextMsg", "eventGameCommencing", "a", "2&#Game_C");

	register_event("HLTV", 	"eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");

	register_logevent( "eventRoundEnd",2, "1=Round_End");

	

	gcvarGravity = get_cvar_pointer("sv_gravity");

	gcvarWarmupGrav = register_cvar("warmup_gravity","100");

}

public eventCurWeapon(id){

	if(gStatus == WARMUP){

		if(!user_has_weapon(id, CSW_KNIFE))

			give_item(id, "weapon_knife");

		engclient_cmd(id, "weapon_knife");

	}

}

public eventGameCommencing()

	gStatus = COMMENCING;

	

public eventRoundInit(){

	switch(gStatus){

		case COMMENCING:{

			gStatus = WARMUP;

			

			giGravity = get_pcvar_num(gcvarGravity);

			set_pcvar_num(gcvarGravity, get_pcvar_num(gcvarWarmupGrav));

			

			client_print(0, print_chat, "~ Rozgrzewka!");

		}

		case WARMUP:{

			gStatus = NONE;

			

			set_pcvar_num(gcvarGravity, giGravity);

		}

	}

}

public eventRoundEnd()

	if(gStatus == WARMUP) server_cmd("sv_restartround 1");


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych