Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Żółte menu, nekromanta i /rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Mokrot_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.03.2010 21:11

Yo mam problem,
otóż chciałbym zmienić kolor menu wybierania klasy na żółty i wiem że to się robi komendą \y ;P ale nie wiem w którym miejscu ją dodać. Dodałem ale nie chciało działać i wyskakiwała masa błędów.

A mój drugi problem polega na tym że chciałbym aby nekromanta która wskrzesza daną osobę to aby ta osoba miała 60 hp :P temat był poruszany na forum ale w końcu rozwiązania nie widać ;P

Trzecim problemem który chciałbym wykonać jest usunięcie z menu /rune Wszystkich opcji oprócz Sol i Zal ( nazwy sobie potem pozmieniam :} ) Zrobiłem tak:
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
Ale czy tak będzie dobrze? ;P
Bo tego drugiego Zal co ustaliłem na w2 nie mogę wogóle wybrać ;)
A to pierwsze chyba będzie na Ulepszenie itemu :P ponieważ ja zamieniłem tylko numerki z w6 na w2 i w5 na w1 czy jakoś tak :P Więc chyba tylko zamieniłem pozycję w menu a tak to nic nie zmieniłem :)

Prosiłbym o pomoc ;P Wiem że na tym forum są odpowiednie osoby które na pewno potrafią to wykonać ;P

Pozdrawiam :P

Użytkownik Mokrot edytował ten post 16.03.2010 21:13


#2 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 17.03.2010 15:39

public buyrune(id)

{

	new text[513] 

	

	format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij") 

	

	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)

	show_menu(id, keys, text) 

	return PLUGIN_HANDLED  

} 





public select_rune_menu(id, key) 

{ 

	switch(key) 

	{ 		

		case 0: 

		{	

			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))

				return PLUGIN_HANDLED

			award_item(id,0)

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		case 1:

		{

			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))

				return PLUGIN_HANDLED

			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20

			Give_Xp(id,exp)

			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		case 9: 

		{	

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		



	}

	

	return PLUGIN_HANDLED

}

Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 17.03.2010 15:40

  • +
  • -
  • 1

#3 Gość_Mokrot_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.03.2010 18:26

+ Dla ciebie ;D

Teraz jakby ktoś jeszcze mógł te pozostałe 2 moje problemy :P

#4 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 17.03.2010 23:51

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

I jak masz

\y(dalszy text bedzie zolty)Sklep z runami - ^n\w(Od tego "\w" dalszy text bedzie bialy)1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r(Od tego "\r" dalszy text bedzie czerwony)$5000^n

Dodajesz przed jakims textem :)

\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej

  • +
  • -
  • 1

#5 Gość_Mokrot_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.03.2010 15:28

Kolejny + dla ciebie :P
I ostatnie pytanko :P
Jak mam menu wyboru klasy to już wiem co gdzie dodać :P Tylko co oznaczają skróty %s %d Bo nie wiem w którym miejscu dodać :P
Mam na razie tak ale źle wychodzi bo nie wiem które to które :P
na razie mam tak :
"\r%s\r%s\w%d. \r%s  Level :%d ^n"

A chciałbym żeby było tak jak na niżej zamieszczonym SSDołączona grafika

Użytkownik Mokrot edytował ten post 18.03.2010 17:11


#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.03.2010 22:10

%d %i - zmienne calkowite np. new id, player_class[id]
%s - ciagi znakowe np. "Tekst", name (w deklaracji jest dodatkowy wymiar tablicy new name[32]), player_item_name[id] (new player_item_name[33][xx])
%f - zmienna float np. 3.14
  • +
  • -
  • 1

#7 Gość_Mokrot_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.03.2010 17:18

Dzięki Miczu + dla ciebie ;P

I jeszcze pytanko
Podczas gry po naszej śmierci, gdy patrzymy na gracza widzimy po prawej stronie info : Nick, klasa item itp
I tu pojawia się moje pytanie :P
Jak zrobić aby w tamtym miejscu pod pozostałymi informacjami była wytrzymałość itemu :P

20 marzec 2010 - 17:18:
Dobra już sobie z tym sam poradziłem.

Można zamknąć.

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 488
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.03.2010 17:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Można zamknąć.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych