Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

magiczne pociski dla maga


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 heya

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:elk
Offline

Napisano 15.03.2010 19:18

witam moze mi ktos zrobic zeby magiczne pociski dla maga bo jak ma sie 100 int to wali sie jak z m4 lub ak tu podaje plik SMA i jezeli ktos bedzie robil to proszę go zamieniac na AMXX bo cos nie trybi na SMA .



http://www.speedysha.../dbmod_5.9l.sma

Użytkownik heya edytował ten post 15.03.2010 19:19

  • +
  • -
  • 0

#2 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 16.03.2010 13:26

Ogólnie robi się w sma ale to sma trzeba skompilować do postaci amxx. W sma zrób tak:

Rozwiązanie jest proste

Znajdź fragment.
Z tego co zrozumiałem to na serwerze masz max lvl 201 czyli 100int.
Zmień w zaznaczonym fragmencie na 50.

else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0) < Nie jestem pewien ale tu chyba też na 50

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) <zmień na 50
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) <zmień na 50
}
}



U łowcy pojawia się ten sam problem ze spamem ale kuszą.
Ale wystarczy zmienić w zaznaczonych fragmentach:


if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) <zmień na 50
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}


Użytkownik KoRnY edytował ten post 16.03.2010 13:28

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#3 heya

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:elk
Offline

Napisano 16.03.2010 16:53

a jak skompilować do postaci amxx??
  • +
  • -
  • 0

#4 Pawlak093

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 954
Master

  • Postów:1 672
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 16.03.2010 17:02

Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych