Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabójca-wybijanie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.03.2010 22:40

Zabójca ma taką zdolność, że pistoletem ma szanse, że przeciwnika wybije w powietrze? Działa to? Jak to zrobić, aby było też na innej klasie?

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.03.2010 22:55

około 1506 linijki podmień
if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&(player_class[attacker] == Zabojca||player_class[id]==Czekotubka))

  • +
  • -
  • 2

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.03.2010 22:59

Dzięki, a jak zrobić, aby za zabicie kogoś odnawiało się hp?

Oraz zrobiłem, że klasa na nożu się leczy:

case Mnich:
                {
                        player_b_heal[id] = 25
                        show_hudmessage(id, "[Mnich] Leczenie.")
                }

Ale, nie dość, że się leczy, to kładzie jeszcze totem i leczy się nawet na broni. ;/

#4 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.03.2010 23:25

case Mnich:
                {
                        change_health(id,XX,0,"")
                        show_hudmessage(id, "[Mnich] Leczenie.")
                }


Za XX liczba o ile hp.

Użytkownik Nosek edytował ten post 10.03.2010 23:25

  • +
  • -
  • 2

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.03.2010 00:15

Dzięki Nosek, ale jutro sprawdzę.

Wiecie jak z pluginu np. auto bunnyhop wyciągnąć jego funkcję i przenieść do Diablo jako item? Co stamtąd muszę wziąć?

11 marzec 2010 - 18:15:
Jeżeli zrobie tak:


/* ==================================================================================================== */

public add_barbarian_bonus(id)
{
	if (player_class[id] == Barbarzynca || player_class[id] == moja klasa)
	{	
		change_health(id,20,0,"")
	}
}

/* ==================================================================================================== */

To będzie distawać hp za fraga?

13 marzec 2010 - 00:15:
To wybijanie w ogóle działa?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych