Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 08.03.2010 16:20

Jeśli zrobiłem klasę i dałem do niej coś takiego :

player_b_jumpx[id] = 1

Zeby skakala podwojnie. Dodałem to w public select_class. Ok, wszystko działa ale jak np. dostane item i go wyrzuce to moja klasa juz nie skacze podwojnie. W czym tkwi blad i jak go naprawic?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2010 16:25

w funkcji dropitem na samym końcu przed return PLUGIN_HANDLED
musisz dodać warunek czy gracz ma to klasę która ma te skoki i ustawić znowu

player_b_jumpx[id] = 1
  • +
  • -
  • 1

#3 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 08.03.2010 16:33

yy no dobra ale jak sie nazywa dokladnie ta funkcja dropitem bo nie moge znalezc?

A jak chce zeby klasa byla szybsza od innych to co musze wpisać w public select_class? Chce zeby byla np. o 50% szybsza :D

Użytkownik Ghoscik edytował ten post 08.03.2010 16:49

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2010 17:04

public dropitem(id)
  • +
  • -
  • 0

#5 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 08.03.2010 17:29

A jak chce zeby klasa byla szybsza od innych to co musze wpisać w public select_class? Chce zeby byla np. o 50% szybsza :D
  • +
  • -
  • 0

#6 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 08.03.2010 17:36

Zakup sobie lepszą bazę ? :F

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2010 17:44

oj honey mu chodzi o to żeby jakaś klas biegała szybciej :P
  • +
  • -
  • 0

#8 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 08.03.2010 19:41

No wlasnie honey :] cos dzis nie kumasz :D
  • +
  • -
  • 0

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.03.2010 22:16

Na szybkość:

Znajdź:

else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)


Dodaj po tym:

else if(player_class[id] == Twoja klasa) speeds= x + floatround(player_dextery[id]*1.3)


Gdzie X to ilość szybkości.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 08.03.2010 22:16


#10 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 09.03.2010 14:38

a jesli chce zeby zabojca tez mial ta szybkosc? to poprostu kopiuje i wklejam to obok szybkosci zabojcy?
  • +
  • -
  • 0

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.03.2010 15:58

a jesli chce zeby zabojca tez mial ta szybkosc? to poprostu kopiuje i wklejam to obok szybkosci zabojcy?


Przecież Zabojca ma dodatkować szybkość, skopoiuj jego funkcje i wklej i zamiast Zabojcy daj swoją postać...

#12 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 09.03.2010 19:25

aha dzięki :) i jeszcze jedno... jesli nie chce mi diablo odpalić bo wrzucilem na ftp daje resa serwera i nie chce serwer odpalic, modele są, i wszystko... co jest przyczyna?
  • +
  • -
  • 0

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.03.2010 21:46

aha dzięki :) i jeszcze jedno... jesli nie chce mi diablo odpalić bo wrzucilem na ftp daje resa serwera i nie chce serwer odpalic, modele są, i wszystko... co jest przyczyna?


Tzn co wrzuciłeś na ftp? Może w *.sma literówke w modelach zrobiłeś?

#14 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 10.03.2010 14:02

zamiast bez sensownych domysłów proponuje podać logi.
I nie wiem czy w tym momencie nie powinieneś stworzyć tematu w "problemach"
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#15 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 10.03.2010 16:05

nie ma logow poniewaz jesli odpalam w ftp to nie odpali... Korny po co będę spamowal problemami w dziale Problemy, jak ludzie chca mi pomoc tu to nawet lepiej...

Tzn co wrzuciłeś na ftp? Może w *.sma literówke w modelach zrobiłeś?


Nie wiem o co ci chodzi. Nic nie grzebalem w modelach :/ dodalem 2 menu i postaci. Na hlds dziala na ftp nie. Diablo Mod 5.9l amxx 1.81
  • +
  • -
  • 1

#16 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.03.2010 16:16

Pewnie baza danych brak/zla konf
  • +
  • -
  • 1

#17 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 10.03.2010 22:56

no ale to nie wina pluginu? w koncu sie kompiluje to chyba nie wina pluginu?

10 marzec 2010 - 22:56:

no ale to nie wina pluginu? w koncu sie kompiluje to chyba nie wina pluginu?


Odswiezam bo chce zeby mi ktos pomogl ;/
  • +
  • -
  • 1

#18 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 10.03.2010 23:04

pokaż plugins.ini.

#19 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 11.03.2010 12:45

na ftp masz najnowszą wersje amx?
Wszystkie moduły włączone?
Pokaż plugins.ini
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#20 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 12.03.2010 18:48

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
reasonkicker.amxx
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
deagsmapmanager.amxx
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here


dbmod_5.9l.amxx
ad_manager.amxx
admin_freelook.amxx
admin_spec_esp.amxx
adminlisten.amxx
afkPL.amxx
hpk.amxx
ptb.amxx
weapon_icon.amxx
ultimate_ss.amxx
;straznik_ex_interp.amxx

11 marzec 2010 - 20:42:
no i jak?

12 marzec 2010 - 13:04:
no juz dalem, cos jest w pluigins ini zle?

12 marzec 2010 - 18:48:
dalej jest zle i nie dziala
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych