Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem nowa klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weed.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.03.2010 19:38

witam dodalem klase ktora laduje sobie na nozu niewidzialnosc lecz mam problem.

niewdzialnosc nie ejst ograniczona za akzde ladowanie ustawilem 30 i ejst dobrze elcz mozna naladowac sobie nieskonczonosc a po przekroczeniu 255 chyba robisz sie znow widzialny. dotego gdy zacznie sie nowa runda lub gdy padniemy nadal mamy taki sam poziom naladowanej mocy

kod:

proszę by ktos rpzerobil tak by max mozna bylo naladowac 150 niewidzalnosci. oraz by po zginieciu lub na nowej rundzie poziom mocy sie resetowal


}
case Destroyer: // gdy noz sie naladuje..
{
player_b_inv[id]+=30;
client_print(id, print_center, "Masz juz + %d do niewidzialnosci!", player_b_inv[id])
}
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.03.2010 19:46

Na niewidzialność [nie gwarantuje, że bd działać]

case Destroyer:
{
player_b_inv[id]+=30
if(player_b_inv[id]>150)
{
player_b_inv[id]=150
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc niewidzialności to 150",player_b_inv[id])
}
else show_hudmessage(id, "Masz juz %i premii do niewidzialności",player_b_inv[id])
}

Co do resetowania poziomu mocy to nie wiem...

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.03.2010 19:47


#3 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.03.2010 20:14

kurde cos ejs nie tak bo jak laduje pierwsze 30 to staje sie niewidzialny ale zabardzo to nie ejst 30 pozniej jak alduje na 60 90 120 150 nie staje sie bardziej niewidzialny tylko caly czas taki jak na 30 i pozniej jest 150 to mazymlany poziom i pozniej postac ztaje sie znow bardziej widzialna ... nie czaje tego wie ktos jak to zrobic?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.03.2010 20:18

wiesz co to jest przecinek :?:

żeby ci pomóc to najpierw trzeba walczyć z twoimi tekstami, a to tylko odstrasza...
  • +
  • -
  • 0

#5 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.03.2010 20:41

heh dobra.

a więc tak, mam problem ponieważ gdy naładuje pierwsze 30 niewidzalności to od razu staje sie niewidzialny tak jak bym naładował z 150;/ gdy ładuje kolejne 30 czyli że mam 60 to dalej jestem tak samo niewidzialny. tak samo gdy mam 90 120 oraz 150. gdy juz mam 150 i psize ze maxymalny poziom zostal osiagniety i tak kilka razy poczekam to staje sie znow widzialny.
  • +
  • -
  • 0

#6 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 05.03.2010 20:49

case Destroyer:
{
player_b_inv[id]+=30
if(player_b_inv[id]>150)
{
player_b_inv[id]=150
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc niewidzialności to 150",player_b_inv[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}
else show_hudmessage(id, "Masz juz %i premii do niewidzialności",player_b_inv[id])
}

Co do tego że od razu 150 wskakuje to nie wiem >.>
Operator niby prawidłowy ...
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.03.2010 20:54

Możesz spróbować tego:
case Destroyer:
{
if(player_b_inv[id]<=120)
{
player_b_inv[id]+=30
show_hudmessage(id, "Masz juz %i premii do niewidzialności",player_b_inv[id])
} else {
player_b_inv[id]=150
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc niewidzialności to 150")
}
}
ale to jest to samo, tylko inaczej napisane.
  • +
  • -
  • 0

#8 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.03.2010 21:09

nadal po zginieciu lub na nowej rundzie pizom mocy sie nie resetuje.
  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.03.2010 21:13

Aaaa.... a masz ustawione w evencie że ma się zresetować ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.03.2010 21:28

yy nie:D nie wiem jak to zrobic

05 marzec 2010 - 21:28:
napiszesz jak to zrobic?:>
  • +
  • -
  • 0

#11 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.03.2010 21:42

Weed nie wiesz co piszesz :X
Na przy każdym uderzeniu item traci wytrzymałość i gdy jest < 0 to wykonuje się dropitem czyli zresetowanie mocy.
  • +
  • -
  • 0

#12 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 06.03.2010 13:18

wiec co poradzisz zrobić? by po zginieciu/ na nowej rundzie moc leciala odnowa?

05 marzec 2010 - 22:38:
więc jak zrobić żeby na nowej rundzie lub gdy sie zginie. moc ladowala sie od 0? =/

06 marzec 2010 - 12:28:
no pomoze ktos? ;/

Użytkownik Weed. edytował ten post 06.03.2010 13:18

  • +
  • -
  • 0

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.03.2010 18:31

śmierć jest np w public
DeathMsg(id)
a start rundy np w
RoundStart()

  • +
  • -
  • 0

#14 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 06.03.2010 20:54

itak nic nie rozumiem mozesz troszeczke jasniej najlepiej gdzie co mial bym dodac \, proszee ;)
  • +
  • -
  • 0

#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.03.2010 14:37

znajdujesz event (podałem wcześniej) i dodajesz w nim zerowanie niewidzialności.
np gdzieś w DeathMsg(id) dodajesz player_b_inv[id]=0
Możesz przed zerowaniem sprawdzić klasę itd
  • +
  • -
  • 0

#16 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.03.2010 15:46

player_b_inv - zmienna dla itemu i kazdy item niewidzialnosci przestanie dzialac po rundzie :F

radze zrobic wlasna zmienna pod moc klasy.
  • +
  • -
  • 0

#17 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.03.2010 16:06

Tu masz przykład:
Kilka pytań. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#18 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 07.03.2010 18:21

ale tam jest jak wbudowac item w klase a nie jak wbudowac item w klase ale na nalodowaniu sie noza.. i zeby po rundzie sie zerowalo. moze napisze ktos mi jakis przyklad? bo nierouzmiem ;/
  • +
  • -
  • 0

#19 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.03.2010 00:30

No ale zasada ta sama (prawie)
zmienna itp to wykonujesz, wartość przypisujesz jak w kodzie Pavulona i w evencie nowej rundy zerujesz.
(Wartość do nowej zmiennej i set_renderchange wykonaj po naładowaniu
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych