Czy z tymi anty itemami pojdzie cos takiego:
wpisuje:
new player_b_antyawp[33] = 1
pod:
new player_b_dagon[33] = 1
Wpisuje:
player_b_antyawp[id] = 0
pod:
player_b_dagon[id] = 0
Wpisuje:
if (player_b_antyawp[id] > 0) { num_to_str(player_b_antyawp[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Masz ochrone") add(itemEffect,199,"na 1/x z awp") }
Pod:
if (player_b_dagon[id] == 1) { add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby udezyc wroga ognistym promieniem - mozesz ulepszyc ten przedmiot kupujac odpowiednie runy ") add(itemEffect,199,"Inteligencja zwiekszy zasieg przedmiotu") }
Wpisuje:
if(player_b_antyawp[id]>0) { if(player_b_antyawp[id]>5) player_b_antyawp[id]-=random_num(0,2) else if(player_b_antyawp[id]>2) player_b_antyawp[id]-=random_num(0,1) else if(player_b_antyawp[id]>1) player_b_antyawp[id]-=random_num(-1,1) }
Pod:
if(player_b_dagon[id]>0) player_b_dagon[id] += random_num(0,1) if(player_b_sniper[id]>0) { if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2) else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1) else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1) }
I wpisuje:
public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyawp[id] == 1)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp") } return PLUGIN_HANDLED }
Czy to pojdzie? Kompiluje sie normalnie, ale nei mam jak sprawdzic, bo nikogo na serwie nie ma, bedzie to dzialac?
EDIT:
Działa, tylko czy player_b_antyawp będę mogl uzyc na wszystkich itemach 1/x czy tylko na 1/x z awp?
Ale jak zrobić item anty latarka maga? (gracz nie moze byc naswietlony)
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 04.03.2010 00:01