Szukam pluginu semiclip tylko chodzi mi o to żeby działał on na obie drużyny.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Semiclip
Temat rozp.
no name
, 27.02.2010 21:50
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.02.2010 21:50
#3
Napisano 28.02.2010 18:28
niee bo ten blokuje zabijanieprzeciwnych teamów. Byłem przy tym pluginie
#4
Napisano 28.02.2010 21:16
No jeśli zablokuje przeciwne to chyba o to chodzi...
chodzi Ci o to żeby ludzi z teamu nie można było zabijać ?
chodzi Ci o to żeby ludzi z teamu nie można było zabijać ?
#5
Napisano 01.03.2010 14:48
Semiclip czyli ze przechodzą przez siebie gracze. Bo się na respie przypychają bo jakiś ***** musi bloczyć. Chodzi o to że ct może przez ct, a tt przez tt bo jak tt przez ct przenika to jak go ma zabic...
#6
Napisano 01.03.2010 15:12
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
plugin_init()
{
register_forward(FM_PlayerPreThink, "preThink")
register_forward(FM_PlayerPostThink, "postThink")
}
public preThink(id)
{
if(pev(id, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP) return;
set_pev(id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX)
}
public postThink(id)
{
if(pev(id, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP) return;
set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT)
}
#7
Napisano 03.03.2010 17:43
dzięki, zara sprawdzę. Dame edita, jak działa masz +
@edit
Nie działa
jakieś inne pomysłY?
@edit
Nie działa
jakieś inne pomysłY?
Użytkownik no name edytował ten post 01.03.2010 20:35
#8
Napisano 03.03.2010 18:13
Chyba nie da się zrobić, żeby gracz miał jednocześnie semiclipa i przyjmował obrażenia.
#9
Napisano 03.03.2010 19:26
Sprawdź to.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "SemiClip" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" #define TASK_ID 71213 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public pfn_touch (id, ent) { if (ent == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new EntClassName[32],IdClassName[32] if(pev_valid(ent) && (pev_valid(id) && id != 0)) { pev(id,pev_classname,IdClassName,31) pev(ent,pev_classname,EntClassName,31) } else return PLUGIN_HANDLED if(equal(IdClassName, "player") && equal(EntClassName,"player")) { if(get_user_team(id) != get_user_team(ent) || !is_user_alive(ent)) return PLUGIN_HANDLED set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT) if(task_exists(ent+TASK_ID)) remove_task(ent+TASK_ID) set_task(0.5,"solid_again",ent+TASK_ID) } return PLUGIN_CONTINUE } public solid_again(ent) { ent-=TASK_ID set_pev(ent, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX) }
Użytkownik Mochi edytował ten post 03.03.2010 19:34
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych