Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Semiclip


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.02.2010 21:50

Szukam pluginu semiclip tylko chodzi mi o to żeby działał on na obie drużyny.
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2010 23:26

SemiClip - Nieoficjalny polski supprt AMX Mod X

O to ci chodzi? ^^
  • +
  • -
  • 0

#3 no name

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.02.2010 18:28

niee bo ten blokuje zabijanieprzeciwnych teamów. Byłem przy tym pluginie
  • +
  • -
  • 0

#4 CreyzoL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:Wysoka Głogowska
Offline

Napisano 28.02.2010 21:16

No jeśli zablokuje przeciwne to chyba o to chodzi...

chodzi Ci o to żeby ludzi z teamu nie można było zabijać ?
  • +
  • -
  • 0

#5 no name

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.03.2010 14:48

Semiclip czyli ze przechodzą przez siebie gracze. Bo się na respie przypychają bo jakiś ***** musi bloczyć. Chodzi o to że ct może przez ct, a tt przez tt bo jak tt przez ct przenika to jak go ma zabic...
  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.03.2010 15:12


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

plugin_init()
{
register_forward(FM_PlayerPreThink, "preThink")
register_forward(FM_PlayerPostThink, "postThink")
}
public preThink(id)
{
if(pev(id, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP) return;

set_pev(id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX)
}
public postThink(id)
{
if(pev(id, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP) return;

set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT)
}

  • +
  • -
  • 0

#7 no name

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2010 17:43

dzięki, zara sprawdzę. Dame edita, jak działa masz + ;P

@edit

Nie działa :unsure:

jakieś inne pomysłY? :confused: :rolleyes:

Użytkownik no name edytował ten post 01.03.2010 20:35

  • +
  • -
  • 0

#8 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2010 18:13

Chyba nie da się zrobić, żeby gracz miał jednocześnie semiclipa i przyjmował obrażenia.
  • +
  • -
  • 0

#9 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 03.03.2010 19:26

Sprawdź to.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "SemiClip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
#define TASK_ID 71213

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public pfn_touch (id, ent)
{	
	if (ent == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	
	new EntClassName[32],IdClassName[32]
	if(pev_valid(ent) && (pev_valid(id) && id != 0))
	{
		pev(id,pev_classname,IdClassName,31)
		pev(ent,pev_classname,EntClassName,31)
	}
	else return PLUGIN_HANDLED
	
	if(equal(IdClassName, "player") && equal(EntClassName,"player"))
	{
		if(get_user_team(id) != get_user_team(ent) || !is_user_alive(ent)) 
			return PLUGIN_HANDLED
		
		set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
		if(task_exists(ent+TASK_ID)) remove_task(ent+TASK_ID)
		set_task(0.5,"solid_again",ent+TASK_ID)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public solid_again(ent)
{
	ent-=TASK_ID
	set_pev(ent, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX)
}


Użytkownik Mochi edytował ten post 03.03.2010 19:34

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych