Nowy Item
!cex!
27.02.2010
Siema
Zabrałem się z stworzenie nowego itemu, może mi ktoś powiedzieć czy to będzie działało??
Zabrałem się z stworzenie nowego itemu, może mi ktoś powiedzieć czy to będzie działało??
case 14: { player_item_name[id] = "CeX Ring " player_item_id[id] = rannum player_b_inv[id] = random_num(2,5) if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 hp i +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],255-player_b_inv[id]) }
KoRnY
27.02.2010
to 255- nie jest potrzebne.255-player_b_inv[id])
musisz stworzyć nową funkcję odpowiedzialną za życie.if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100)
Do hp wykorzystaj fragment od stalkera
!cex!
27.02.2010
To jest Stalker case 17: { player_item_name[id] = "Stalkers ring" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = 8 item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
A to Invisibility Armor case 14: { player_item_name[id] = "Invisibility Armor" player_item_id[id] = rannum player_b_inv[id] = random_num(70,110) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],255-player_b_inv[id])
I ja "skrzyżowałem" oba itemy i wyszło to
case 14: { player_item_name[id] = "CeX Ring " player_item_id[id] = rannum player_b_inv[id] = random_num(2,5) if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 hp i +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],255-player_b_inv[id])
I nie wiem czy to zadziała