Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cele mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubex

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 27.02.2010 11:55

Witam,
Mam problem z pluginem edytowanym przez micza, chodzi o to, że na poczatku kazdej rundy - po freezetime dla TT i CT pojawia sie wiadomosc w hud o celach mapy, problem w tym, że gdy jestem sam na serwerze napis pojawia sie wyraźnie czytelnie itp. a jeżeli jest więcej niż jedna osoba na serwerze napis zwyczajnie robi się niewyraźny...
Da się to jakoś skorygować?
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 

public plugin_init(){ 
        register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 
        register_event("SendAudio","newRound","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
} 

public newRound(){ 
        new id
        for(id=1;id<33;id++)
        {
                if(!is_user_connected(id)) continue
        

                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 
        
                new mapname[3]
                get_mapname(mapname, 2)
        
                if (equal(mapname, "de"))
                {
                        switch(userTeam) { 
                                case CS_TEAM_CT: { 
                                        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                        show_hudmessage(id, "Ochronic Bombsite!") 
                                } 
                                case CS_TEAM_T: { 
                                        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                        show_hudmessage(id, "Podlozyc Bombe!") 
                                } 
                        }
                } else  if (equal(mapname, "cs"))
                {
                        switch(userTeam) { 
                                case CS_TEAM_CT: { 
                                        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                        show_hudmessage(id, "Uwolnic Zakladnikow!") 
                                } 
                                case CS_TEAM_T: { 
                                        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                        show_hudmessage(id, "Pilnowac Zakladnikow!") 
                                } 
                        }
                }
        }
}

@ zauwazylem, że im wiecej ludzi na serwerze tym napis staje się coraz bardziej niewyraźny

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.02.2010 11:59

Wszystko dzięki:
register_event("SendAudio","newRound","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")

flaga "b" wskazuje na to że event wysyłany jest do jednego gracza, lecz przy każdym graczy wykonywana jest pętla po wszystkich graczach.
  • +
  • -
  • 0

#3 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 27.02.2010 12:02

Czyli rozumiem, że to wina tej "pętli", i czy jest sposób aby to działało prawidłowo?
Z góry wielkie dzięki.

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.02.2010 12:04

Zamień:
register_event("SendAudio","newRound","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")

na:
register_event("SendAudio","newRound","a","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")


No i przy okazji chociaż to:
        new id
for(id=1;id<33;id++)

na:
        new id, plmax = get_maxplayers()
for(id=1;id<=plmax;id++)

  • +
  • -
  • 0

#5 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 27.02.2010 12:13

Podmieniłem i niestety nic.

w ogóle sie nic nie pojawia.

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.02.2010 12:28

Łap:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" )
register_event("SendAudio","newRound","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
}

public newRound(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return

new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)

if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3)
show_hudmessage(id, "Ochronic Bombsite!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3)
show_hudmessage(id, "Podlozyc Bombe!")
}
}
} else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3)
show_hudmessage(id, "Uwolnic Zakladnikow!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3)
show_hudmessage(id, "Pilnowac Zakladnikow!")
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#7 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 27.02.2010 13:54

Pavulon, może to zabrzmi dziwnie ale tekst na poczatku dalej jest nie wyrazny (nie az tak jak byl na poczatku) ale np. pod koniec jak juz ma znikać robi sie normalny - wyraźny
tutaj masz screenera:
Dołączona grafika
w porównaniu do innej wiadomości widać dużą różnice:
Dołączona grafika

@Screen poprawiony.

Użytkownik kubex edytował ten post 27.02.2010 13:54
Screen z przekleństwem ? Nie dziękuje.


#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.02.2010 14:00

Ale sprawdzałem kilka razy, HUD wysyłany jest tylko raz na rundę do danego gracza.
  • +
  • -
  • 0

#9 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 27.02.2010 14:06

Rozumiem, w takim razie w czym tkwi problem :(

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.02.2010 14:08

kolor tekstu o kupowaniu jest {0,200,0} a Twoje informacje maja {0, 255, 0} B)
  • +
  • -
  • 0

#11 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 27.02.2010 16:22

Bez znaczeniu bo dalej jest to samo...
Tak jak mówie czas wyświetlania się tekstu jest ustawiony na 6 sekund mniej wiecej od polowy tego czasu tak jakby napis robil sie bardziej wyraźny

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.02.2010 16:34

zmien sobie channel wyswietlania :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 27.02.2010 22:54

przy mniejszej liczbie graczy wydaje sie być ok. jednak sprawdze jeszcze przy wiekszej i napisze.
proszę o nie zamykanie tematu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych