Witam, na DiabloModzie istnieje taki item jak skrzydla (ktora po wcisnieciu E przyciagaja nas szybko do ziemie) i tu moje pytanie jak ZMNIEJSZYC ilosc zadawania HP gdy sie na kogos spadnie? 10 level swoich rowiesnikow bierze z tego na strzala (w dodatku Ninja) i to jest poprostu masakra z tym.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Skrzydla, jak zmniejszyc zadawanie damage?
Temat rozp.
rzRn`
, 22.02.2010 15:47
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.02.2010 15:47
#2
Napisano 22.02.2010 15:54
W:
Zmieniasz sobie damage zadawany
public add_bonus_stomp(id) {
Zmieniasz sobie damage zadawany
#3
Napisano 22.02.2010 16:04
Dlaczego tu sie k***a postow nie da edytowac, omg .
Zmieniam pytanie na inne: Jak zrobic aby Ninja nie mogl uzywac danego itemu"
Zmieniam pytanie na inne: Jak zrobic aby Ninja nie mogl uzywac danego itemu"
#4
Napisano 22.02.2010 16:40
dodaj w tej funkcji warunek
jakies deja vu mam
if (player_class[id]==Ninja) Return PLUGIN_HANDLED
jakies deja vu mam
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 22.02.2010 16:44
case 10: { player_item_name[id] = "Skrzydelka aniola" player_item_id[id] = rannum player_b_gravity[id] = random_num(1,5) if (player_class[id]==Ninja) Return PLUGIN_HANDLED if (is_user_alive(id)) set_gravitychange(id) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id]) }Tak ma być? A jak zrobić, żeby wyskakiwał komunikat "Ninja nie moze uzywac tego przedmiotu." ?
Użytkownik rzRn` edytował ten post 22.02.2010 16:44
#6
Napisano 22.02.2010 16:52
public add_bonus_stomp(id) { if (player_class[id]==Ninja) Return PLUGIN_HANDLED
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych