Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie wiadomości


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Insomaniac

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Hahsfkjasg
Offline

Napisano 13.02.2010 15:46

Witam.
Wie ktoś może w jaki sposób pobrać wiadomość napisaną przez jakiegoś gracza? Jakiś odpowiednik np. get_user_name tylko zamiast imienia gracza pobierałoby wiadomość napisaną przez niego.
Jeżeli jakiś gracz coś napisał, to chcę mieć ten tekst, który napisał w postaci stringu, aby móc go później jakoś wykorzystać, np. wypisać w funkcji client_print(0, print_chat, "kupakupa %s", wiadomość_napisana_przez_innego_gracza).

Użytkownik Insomaniac edytował ten post 13.02.2010 15:47

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2010 16:01

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_clcmd("say","funkcja")

}



public funkcja(id){

	new szSaid[192]

	read_args(szSaid,191)

}

w szSaid będziesz miał to co napisał gracz
  • +
  • -
  • 0

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 13.02.2010 16:03

NP:
w plugin_init
register_clcmd("say","handle_say");


potem np:
public handle_say(id)
{
new said[201];
read_args(said, 200);
client_print(0, print_chat, "Gracz o id : %i napisal : %s", id, said);
}


:mur: i znów drugi :mur:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych