Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Prośba o pluginReklama w sayu

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.02.2010 11:51

Napiszcie prosty plugin dla mnie, który co 5min w sayu pokazuje:
(w celach praktycznych i naukowych :))

[BlaBLA] Blablablablabla /blablabla/
[BlaBLA] Blablablablablablablablabla


  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#2 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 12.02.2010 12:24

#include <amxmodx>



#define PLUGIN "Nowy plugin"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"



new gmsgSayText

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");

	set_task(5.0,"show_msg",0,_,_,"b")

}

public show_msg()

{

	wiad(0,"^x03[BlaBLA]^x04 Blablablablabla^x03 /blablabla/")

}

wiad(player, const text[], any:...)

{

static szMessage[192];

vformat(szMessage, 191, text, 3);

if(player==0)

{

	new plist[32], playernum, player;

	get_players(plist, playernum);

	for(new i = 0; i < playernum; i++)

	{

		player = plist[i];

		message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player);

		write_byte(player);

		write_string(szMessage);

		message_end();

	}

}

else

{

	message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player);

	write_byte(player);

	write_string(szMessage);

	message_end();

}

}

  • +
  • -
  • 1

#3 sbstn

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.02.2010 12:45

Dzięki, o to chodziło ;). Widziałem to już kiedyś ale nie mogłem znaleźć. Tylko ja widziałem ze stock. I tylko jeszcze jedno takie pytanko off top, jak mamy np kod Smoke Granade (weapon_smokegranade), to jak będzie noktowizor??

@Mochi Rep+
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#4 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 12.02.2010 13:06

A tu już bawimy się inaczej.

#include <amxmodx>
new g_msg_nvg
public plugin_init() {
	register_plugin("Nowy plugin", "1.0", "Mochi")
	g_msg_nvg = get_user_msgid("NVGToggle")
	new id =0
	set_user_gnvision(id, 0)
	//0 - OFF
	//1 - ON
	
}

set_user_gnvision(id, type)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_nvg, _, id)
write_byte(type)
message_end()
}

Tylko że to działa na gracza z zidentyfikowanym ID na 0 nie zadziała ,dałem dla przykładu.

Użytkownik Mochi edytował ten post 12.02.2010 13:08

  • +
  • -
  • 0

#5 sbstn

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.02.2010 13:08

Ok, tylko jak to zastosować... Potrzebuję to w takim kontekście:
give_item(id, "weapon_smokegranade")

Tylko zamiast smoka noktowizor...
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#6 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 12.02.2010 13:10

Umieść ten kod w swoim pluginie następnie używasz tak:

set_user_gnvision(id, 1) // aby włączyć

set_user_gnvision(id, 0) // aby wyłączyć.

I wtedy dostanie noktowizor.

Użytkownik Mochi edytował ten post 12.02.2010 13:10

  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.02.2010 14:02

cs_set_user_nvg ( index,1 )
zeby wlaczyc nv
cs_set_user_nvg ( index,0 )
zeby wylaczyc nv

funkcja z bibilioteki cstrike

a co do textu mochi mogles zastosowac colorchat.inc :D

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 12.02.2010 14:02

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 12.02.2010 14:20

Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Cstrike > cstrike >> cs_get_user_nvg
Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Cstrike > cstrike >> cs_set_user_nvg
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych