Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.02.2010 19:09

mam taki kod
#include <amxmodx>
#include <Engine>



new sprite_lgt = 0
new g_msg_screenfade
new cel
public plugin_init() {
	register_plugin("TEST","1.0 final","G[o]Q") 

	
	
}
public pokaz(id,cell){

	new target = cel 
	new Red = 156
	new Hit[3]
	get_user_origin(target,Hit)

	//Create Lightning
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(1) // TE_BEAMENTPOINT
	write_short(id)
	write_coord(Hit[0])
	write_coord(Hit[1])
	write_coord(Hit[2])
	write_short(sprite_lgt)
	write_byte(0)
	write_byte(1)
	write_byte(3)
	write_byte(10)	//WITD
	write_byte(60)
	write_byte(Red)
	write_byte(0)
	write_byte(0)
	write_byte(100)	//BRIGT
	write_byte(0)
	message_end()
	
	
	


	
	Display_Fade(target,2600,2600,0,155,54,32,15)
	return PLUGIN_HANDLED
	
	

	

}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id )
	write_short( duration )	// Duration of fadeout
	write_short( holdtime )	// Hold time of color
	write_short( fadetype )	// Fade type
	write_byte ( red )		// Red
	write_byte ( green )		// Green
	write_byte ( blue )		// Blue
	write_byte ( alpha )	// Alpha
	message_end()
}



public client_PreThink(id)
{

new body 
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id)&&(get_user_button(id)& IN_USE)&&(get_user_flags(id) &ADMIN_KICK)) 
{ 
	//new button = get_user_button(id)
	//if(button & IN_USE) 
	pokaz(id,cel)


}
}

i nie dziala wyswietlanie "lini" miedzy attakujacym a ofiara cos musialem zle zrobic i tutaj moje pytanie do was gdzie cos zepsulem ewentualnie czego nie zrobilem??
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.02.2010 19:17

Bo niektórzy myślą, że jak używa domyślnych spiritów to nie trzeba robić precache ;>
  • +
  • -
  • 1

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 11.02.2010 19:17

Zamiast TE_BEAMENTPOINTS zalecam użyć TE_BEAMENT, różnica jest w tym że linia jest tworzona między 2 bytami, a nie bytem i punktem.
Fragment z message_const.inc:
// write_byte(TE_BEAMENTS)
// write_short(start entity)
// write_short(end entity)
// write_short(sprite index)
// write_byte(starting frame)
// write_byte(frame rate in 0.1's)
// write_byte(life in 0.1's)
// write_byte(line width in 0.1's)
// write_byte(noise amplitude in 0.01's)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(brightness)
// write_byte(scroll speed in 0.1's)


Edit.
new body 
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id)&&(get_user_button(id)& IN_USE)&&(get_user_flags(id) &ADMIN_KICK))
{
//new button = get_user_button(id)
//if(button & IN_USE)
pokaz(id,cel)


}

A zmienna cel to gdzie ? Też musi być zadeklarowana.

Edit2.
new sprite_lgt = 0
new g_msg_screenfade

Zrobiłeś zmienne a nie przypisałeś im odpowiednich wartosci ...

Użytkownik Owner123 edytował ten post 11.02.2010 19:21

  • +
  • -
  • 1

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.02.2010 19:24

Męczący ten plugin. Żeby w prethinku dawać pobieranie współrzędnych...
Spróbuj TE_BEAMENTS

A co do niedziałania to masz funkcję public pokaz(id,cell) a potem new target = cel (przez jedno l)
  • +
  • -
  • 1

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.02.2010 20:11

wiez bo wydalo mi sie to dosc optymalnym rozwiazaniem sprawdzenie pare razy na sekunde czy kogos namierzylem chociaz pewnie wystarczylo by w funkcji pokaz sprawdzac czy namierzylem kogos :D

dziala macie po +
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.02.2010 20:24

Ku*** kto zamknął temat gdy pisałem, cały tekst w którym dokuczałem goq'owi przepadl :angry:

Dobra co istotne: StatusText - aktualizuje się/wywołuje gdy najedziesz celownikiem na przeciwnika/swojego wiec to jest najbardziej optymalne.
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.02.2010 20:38

haha no to mozesz zamknac bo dokuczaczowniku smerfowaty
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.02.2010 20:50

A co nadal planujesz sprawdzać w co celuje gracz hmm... (zgaduje) 20 razy na sekundę w prethinku skoro możesz sprawdzać tylko gdy faktycznie gracz na kogoś celuje? xD
  • +
  • -
  • 1

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.02.2010 22:49

nie skorzystam jednak z twojej porady bo jak chcesz to jednak potrafisz :D dobra masz tego + osiagniesz pelna 3-rzy setke szybciej niz pav :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych