Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Usuwanie obiektu "func_door"
Temat rozp.
Mochi
, 09.02.2010 16:43
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.02.2010 16:43
Byłby ktoś w stanie powiedzieć mi albo wskazać drogę (ewentualnie zrobić to za mnie),jak zrobić aby plugin Breakable Doors - Nieoficjalny polski support AMX Mod X działał także na drzwi suwane (classname "func_door").
Sam próbowałem jednak nie dałem rady.
Sam próbowałem jednak nie dałem rady.
#2
Napisano 09.02.2010 16:47
// Sliding Doors
/* CURRENTLY NO SUPPORT
NEED *WORKING* GET_KEYVALUE() FIRST
DoorEnt = find_ent( -1, "func_door" );
while ( DoorEnt > 0 )
{
new iDoorNum = g_iTotalDoors;
get_brush_entity_origin( DoorEnt, g_vDoorOrigins[iDoorNum] );
g_Doors[iDoorNum][DOOR_ENT] = DoorEnt;
g_Doors[iDoorNum][DOOR_TYPE] = FUNC_DOOR;
DoorEnt = find_ent( DoorEnt, "func_door" );
g_iTotalDoors++;
}
*/
Autor próbował już to zrobić, ale zrezygnował.
#3
Napisano 09.02.2010 17:01
To wiem,drzwi mi znajduję,jednak nie ulegają zniszczeniu.
Między innymi jest to spowodowane tym że trzeba użyć
FVecIVec(float,num) żeby pobrać odległość w drugim przypadku i już mi wyświetla ,że są blisko ,ale ich nie niszczy.
I dalej nie wiem co robić...
Między innymi jest to spowodowane tym że trzeba użyć
FVecIVec(float,num) żeby pobrać odległość w drugim przypadku i już mi wyświetla ,że są blisko ,ale ich nie niszczy.
I dalej nie wiem co robić...
Użytkownik Mochi edytował ten post 09.02.2010 17:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych