I. Prędkościomierz, pokazuje z jaką prędkością się poruszamy, na jakiej wysokości jesteśmy itp...
II. Przenikanie się, żeby się nie blokować na mapach surf.
Obydwu pluginów szukałem, ale w tych googlach nic sensownego nie ma.
Jeżeli temat się powtarza, to najmocniej przepraszam.
Jak ktoś zna, wie gdzie są te pluginy proszę o linki, z góry dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
"prędkościomierz" i "przenikanie"
Temat rozp.
bjork
, 01.08.2008 20:08
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.08.2008 20:08
#3
Napisano 11.08.2008 15:24
Dzięki wielkie za II plugin
Jak ktoś ma I to poproszę
Jak ktoś ma I to poproszę
#4
Napisano 11.08.2008 20:40
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> static PLUGIN_NAME[] = "Speed & hight" static PLUGIN_AUTHOR[] = "Miczu" static PLUGIN_VERSION[] = "0.9" new gmsgStatusText public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText") } stock Float:fm_distance_to_floor(index, ignoremonsters = 1) { new Float:start[3], Float:dest[3], Float:end[3] pev(index, pev_origin, start) dest[0] = start[0] dest[1] = start[1] dest[2] = -8191.0 engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, ignoremonsters, index, 0) get_tr2(0, TR_vecEndPos, end) pev(index, pev_absmin, start) new Float:ret = start[2] - end[2] return ret > 0 ? ret : 0.0 } stock Float:player_speed(index) { new Float:vec[3] pev(index,pev_velocity,vec) vec[2]=0.0 return floatsqroot ( vec[0]*vec[0]+vec[1]*vec[1] ) } public write_hud(id) { new tpstring[128] format(tpstring,127,"Speed: %4.2f Wysokosc: %6.1f",player_speed(id),fm_distance_to_floor(id)) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() } public client_PreThink(id) { if(is_user_alive(id)&&is_user_connected(id)) write_hud(id) }
Pierwszy raz sie staralem ograniczyc tylko do fakemety
PS. Prethink moze byc troche zbyt szybki bo cyfr nie widac, ale dziala miodzio ;-)
[ Dodano: 11-08-2008, 21:42 ]
PS. itp... nie uwzglednilem ;>
[ Dodano: 11-08-2008, 21:43 ]
PS2. Jak ktos pomogl to daje sie "pomogl"
#5
Napisano 11.08.2008 21:30
Miczu engine posiada wbudowaną funkcje get_speed
EDIT:
srry nie zauważyłem
EDIT:
Pierwszy raz sie staralem ograniczyc tylko do fakemety
srry nie zauważyłem
#6
Napisano 11.08.2008 21:56
darkman, nawet jakbym uzyl z engine i tak nie bedzie to bardziej efektywna metoda (matematycznie prosciej sie nie da obliczyc - no chyba, ze uzyje sie funkcji od poteg, ale chyba nie warto skoro to tylko ^2).
#7
Napisano 14.08.2008 16:13
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> static PLUGIN_NAME[] = "Speed & hight" static PLUGIN_AUTHOR[] = "Miczu" static PLUGIN_VERSION[] = "0.9" new gmsgStatusText public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText") } stock Float:fm_distance_to_floor(index, ignoremonsters = 1) { new Float:start[3], Float:dest[3], Float:end[3] pev(index, pev_origin, start) dest[0] = start[0] dest[1] = start[1] dest[2] = -8191.0 engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, ignoremonsters, index, 0) get_tr2(0, TR_vecEndPos, end) pev(index, pev_absmin, start) new Float:ret = start[2] - end[2] return ret > 0 ? ret : 0.0 } stock Float:player_speed(index) { new Float:vec[3] pev(index,pev_velocity,vec) vec[2]=0.0 return floatsqroot ( vec[0]*vec[0]+vec[1]*vec[1] ) } public write_hud(id) { new tpstring[128] format(tpstring,127,"Speed: %4.2f Wysokosc: %6.1f",player_speed(id),fm_distance_to_floor(id)) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() } public client_PreThink(id) { if(is_user_alive(id)&&is_user_connected(id)) write_hud(id) }
Pierwszy raz sie staralem ograniczyc tylko do fakemety
PS. Prethink moze byc troche zbyt szybki bo cyfr nie widac, ale dziala miodzio ;-)
[ Dodano: 11-08-2008, 21:42 ]
PS. itp... nie uwzglednilem ;>
[ Dodano: 11-08-2008, 21:43 ]
PS2. Jak ktos pomogl to daje sie "pomogl"
Dzięki Działa.
A da się zrobić/poprawić , żeby dane były pokazywane na dole ekranu?
Bo kiedy wyceluje się w kolegę z teamu nie widać niego nicka, a jako admin muszę widzieć kto gdzie jest, kampi itd.
Proszę o odp.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych