Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dot. itemów.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.02.2010 17:16

Witam. Mógłby mi ktoś odpowiedź czy jeżeli zrobie item awp 1/1 to musze dodawać coś gdzieś jeszcze? np
{
			player_item_name[id] = "Wspomagacz AWP"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_sniper[id] = random_num(1,1)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z awp",player_item_name[id],player_b_sniper[id])	
		}

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.02.2010 17:27

Widzę dodajesz nawet nie wiesz co.
player_b_sniper[id] = random_num(1,1)
Funkcja b_sniper zabija tylko w przypadku scouta i wtedy też jest przy zabójstwie przechwytywany emessage i zamieniany na zabójstwo ze scouta, bo inaczej interpreter ustawia automat czyli bodajże samobójstwo.
Także, żeby było dobrze musisz napisać nową funkcję która odwołuje się do awp i interpretuje zabójstwo jako awp.
  • +
  • -
  • 1

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.02.2010 17:33

A dokladniej jaką funkcje?
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.02.2010 17:38

No i mój błąd, nie trzeba tutaj przechwycić message zabójstwa :P Ale tak czy inaczej zrobić warunek w tej lub napisać nową:
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.02.2010 17:43

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_ARCTIC WARFARE MAGNUM  && player_class[id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper2[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */
Czyli tak muszę mieć?

Użytkownik Krejzol edytował ten post 02.02.2010 17:50

  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.02.2010 18:02

Nie wiem po co robisz nową funkcję w której warunkiem dalej jest dawny parametr. Dlatego masz tu inny i potem ustawiaj player_b_awp[id] = random_num( 1, X )
CSW_ARCTIC WARFARE MAGNUM , skąd ta nazwa, tak po za tym ja już by taka była to CSW_ARCTIC_WARFARE_MAGNUM
player_b_sniper2[attacker_id]) == 1) ???? Wywołujesz sniper, żeby potem sprawdzać sniper2 bezsens.
public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_awp[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Za to sobie nie dam uciąć ręki ale chyba tak powinno być: UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp") , przynajmniej na logikę xD
  • +
  • -
  • 1

#7 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.02.2010 18:29

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

A jeżeli bym chciał zrobić 1/1 z noża to ma to wyglądać następująco?

?
  • +
  • -
  • 0

#8 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 02.02.2010 18:32

Tak. Tylko za CSW_KNIFE musisz zamknac ) "CSW_KNIFE)"

Użytkownik Nosek edytował ten post 02.02.2010 18:33

  • +
  • -
  • 1

#9 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 02.02.2010 19:53

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
if ([b]player_b_awp[attacker_id][/b] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

A jeżeli bym chciał zrobić 1/1 z noża to ma to wyglądać następująco?

?




Zmien player_b_awp na player_b_knife np... bo nie bedzie Ci dzialac, tzn 2 itemki w 1^
  • +
  • -
  • 1

#10 *Fantomas*

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 02.02.2010 22:06

kłania się szukanie na forum jest podane dokładnie wszystko na temat knife mastera co trzeba zrobić "gotowiec"
  • +
  • -
  • 1

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 02.02.2010 22:36

A w dziale nowosci jest 66 itemow i nawet gotowy mod, ale nikomu nie mowcie :F

Krejzol mieszasz sie strasznie w tym kodzie...
  • +
  • -
  • 1

#12 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.02.2010 07:56

A w dziale nowosci jest 66 itemow i nawet gotowy mod, ale nikomu nie mowcie :F

A dokładnie gdzie? Bo szukałem 15 minut i nic. ;x
  • +
  • -
  • 0

#13 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 03.02.2010 09:19

Zapewne tutaj :) Diablo Mod 5.9l [SQL] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych