Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cos nie tak Przy Tworzeniu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.08.2010 13:18

mam problem

Co oznacza
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpLRQVnU.sma(1521) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpLRQVnU.sma(5079) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "lx"

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpLRQVnU.amx (compile failed).
:/?

SMA W ZAŁACZNIKU , Nie patrzec na itemki itp..
To ten 1521
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
new damage = read_data(2)
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{                               
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)    
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)

if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
change_health(id,-35,attacker_id,"world")
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
change_health(id,damage/2,0,"")
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{       
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}       
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)                             
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
switch(player_class[attacker_id])
{
case :
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)             
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}               
}

atu 5079
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[11]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
new text[512]
new keys
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)       
}
else 
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)      
}
asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<10;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
show_menu(id, keys, text) 




}
public select_class_menu(id, key) 
{ 
new lx[11]
g_haskit[id] = 0
switch(key) 
{ 
case 0: 
{	
player_class[id] = Warrior
}
case 1: 
{	
player_class[id] = Palladyn
}
case 2: 
{	
player_class[id] =  Rouge
}
case 3: 
{	
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 4: 
{			
player_class[id] = Mage
}
case 5: 
{	
player_class[id] = Priest
g_haskit[id] = 1
}
case 6: 
{	
player_class[id] = Shaman
}
case 7: 
{	
player_class[id] = Warlock
}
case 8: 
{	
player_class[id] = Druid
}
case 9:
{
player_class[id] = Deathh
}

}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
} 

Użytkownik Tomi edytował ten post 05.08.2010 15:27


#2 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 13:27

Linijka 5079 to nic poważnego. Już ci wyjaśniam co w kompilatorach oznacza słowo "Warning":
warning - ostrzeżenie o złej tabulacji lub o karkołomnej konstrukcji funkcji etc.

A co do linijki 1521 to może byś dał całe sma, albo przynajmniej zaznaczył tą linjkę, na której wyskakuje error, bo mi się wydaje, że caly public był tu nie potrzebny...

Użytkownik slowly edytował ten post 05.08.2010 13:28


#3 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.08.2010 13:29

juz dalem sma ale teraz bład bedzei w innej linijce czekaj zaraz podam

NADAL 1521 :)

Użytkownik Tomi edytował ten post 05.08.2010 13:30


#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 13:33

Nigdy nie zajmowałem się Warcraft 3 modem, lecz sądzę, że w tej sytuacji wina tkwi w tym:
case :
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)             
if(DemageTake[id]==0)
{
Wydaje mi się, że po prostu nie dodałeś nazwy case i dlatego wywala Ci błąd.

PS. All nawet wskazuje na tą linijkę.

Użytkownik slowly edytował ten post 05.08.2010 13:34


#5 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.08.2010 13:34

To diablo 5.9 :) taaaak dobrze !!! dizeki chyba bedzie dzialac zara dam Odp

Użytkownik Tomi edytował ten post 05.08.2010 13:35


#6 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 13:36

Lol, po nazwach klas i nazwie pliku sądziłem, że to WoW mod. Teraz już jestem pewien na 100%, że chodzi tu o to, co podałem wyżej. Daj po prostu nazwe temu case...

#7 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.08.2010 13:38

tak , tez juz sie domyslilem :) ! dzięki. + :) Mam pytanie , wiesz jak zrobic Totem , MeekStone Ktory zamraza?

#8 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 13:40

hmm... było coś o tym na forum, zaraz dam odpowiedź.

@@Edit:

Tu masz linka, gdy będziesz nie rozumiał to chętnie wytłumacze na forum albo na pw
Mrożące Itemki

Użytkownik slowly edytował ten post 05.08.2010 13:43


#9 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.08.2010 13:40

było niestety tylko kawałki kodów nigdze Pełnych , jak mozesz Odpisz w temacie lub na pw napisz Z Kodem :) będe wdzieczny

#10 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2010 13:55

new player_b_smoke[33] = 1
player_b_smoke[id] = 0

 if (player_b_smoke[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_smoke[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke")
	}
case 95:
		{
			player_item_name[id] = "Frozen Smoke"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_smoke[id] = 1
			item_durability[id] = 250
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke",player_item_name[id],player_b_smoke[id])
	}

if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
                {
                        new greModel[64]
                        entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)
                        
                        if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))      
                        {
                                new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)
                                
                                if (is_user_connected(id) 
                                && is_user_connected(ptr) 
                                && is_user_alive(ptr) 
                                && smoke_zamrazacz[id] > 0
                                && get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
                                set_user_maxspeed(id,0.1) 
                                set_task(8.0,"odmrozenie", id)
                        }
                }
public odmrozenie(id)
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}

To jest funkcja na smoke. Mrozi gdy granat dotknie gracza. Mozesz to sobie przerobic na meeka.

Użytkownik slowly edytował ten post 05.08.2010 13:57


#11 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.08.2010 15:27

a jak zrobić zeby dym?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych